کد خبر: ۱۰۹۵۵۰
تاریخ انتشار:۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
با هدف رشد و تعالی سازمانی بسیج؛
دوره توانمندسازی مسئولین بازرسی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج سپیدان برگزار شد.
کارگاه آموزشی توجیهی و توانمندی مسئولین بازرسی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه سپیدان با هدف رشد و تعالی بسیج برگزار شد.
{$sepehr_album_11312}
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان عصر دیروز دوشنبه مورخ 96/05/30 کارگاه آموزشی توجیهی و توانمندی مسئولین بازرسی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه سپیدان با هدف رشد و تعالی بسیج برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ رستمی به اهمیت و قداست مجموعه بسیج و سپاه اشاره نمودند و به تفسیر تعبیر حضرت امام خمینی(ره) از بسیج بمثابه شجره طیببه پرداختند.

ایشان بسیج و بسیجی بودن را یک افتخار معنوی برای همگان برشمردند و بیان داشتند شهید حججی نمونه و الگویی از یک بسیجی کامل میباشند که همه ما میبایست به خود ببالیم که ادامه دهنده راه این چنین عزیزانی میباشیم.

در ادامه سرگرد پاسدار حسین شریفی مسئول بازرسی ناحیه ضمن تشریح اهداف و برنامه های بسیج و سپاه در حیطه بازرسی بیان داشتند: بازرسی چشم بصیر و آگاه مجموعه میباشد و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری سنگینی و اهمیت بازرسی را در درجه اول اولویت کاری بسیجی دانستند.

ایشان بیان داشتند تمامی مسئولین بازرسی میبایست دارای حکم مسئولیت بوده که بحمدالله با همکاری فرمانده محترم ناحیه تمامی این عزیزان در حوزه ها، پایگاه های مقاومت و ارکان گردان دارای حکم مسئولیت میباشند و اطلاعات این عزیزان به روز ثبت سامانه مولا نیز گردیده است.
وی در پایان به نحوه گزارش و ثبت فعالیت های بازرسی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پرداختند.

انتهای پیام/مسعود انصاری