کد خبر: ۱۱۹۲۹۸
تاریخ انتشار:۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
توسط فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز؛
تجلیل از خانم نجمه طرماح مولف کتاب سِر سَر
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز از خانم نجمه طرماح مولف کتاب شهید حاج عبدالله اسکندری تجلیل نمود.

در جلسه تجلیل از مولف کتاب سِر سَر شهید حاج عبدالله اسکندری، سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز ضمن اشاره به این که سیر مطالعاتی یکی از برنامه های طرح شهید همدانی در این ناحیه بوده است گفت: کتاب سِر سَر در قالب برنامه سیر مطالعاتی طرح شهید همدانی به عنوان پنجمین کتاب در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به این که شهید اسکندری از مظلومیت خاصی برخوردار بوده است گفت: این کتاب توانست قدری از مظلومیت های زندگی و شهادت حاج عبدالله اسکندری را به مردم نشان دهد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به این که باید تمام سنین با ویژگی های این شهید آشنا شوند جهت توزیع و گسترش هرچه بیشتر این کتاب اعلام آمادگی نمود.

سرهنگ دوستدار ضمن تشکر از خانم نجمه طرماح مولف کتاب سِر سَر جهت نشر زندگی شهید اسکندری گفت: باتوجه به این که موسسه روایت فتح کار چاپ این کتاب را برعهده گرفته است حتما این کتاب وزین از ویژگی های خاصی برخوردار بوده است.

در ادامه خانم نجمه طرماح مولف کتاب سِر سَر گفت: از سن 20 سالگی به مدت 12 سال ذر حوزه نویسندگی دفاع مقدس فعالیت دارم که به لطف خدا کتاب سِر سَر چهارمین کتاب من در حوزه دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به این که متاسفانه هیچ حمایتی از کتاب سِر سَر توسط مسولین صورت نگرفته و حتی مراسم رونمایی برای این کتاب تدارک دیده نشد گفت: به لطف خدا و عنایت ویژه شهید کتاب سِر سَر به چاپ چهارم رسیده است.

مولف کتاب سِر سَر با بیان این که تعداد نویسنده های خانم در حوزه دفاع مقدس کم است گفت: متاسفانه نویسندگان حوزه دفاع مقدس به خصوص خانم ها تخصص خاصی در این زمینه ندارند یا به محتواهای تخصصی دسترسی ندارند و راه حل این موضوع برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در این زمینه می باشد.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای من این بوده که در حوزه دفاع مقدس به صورت سازمان یافته و منسجم با حضور افراد متخصص دیگر فعالیت کنم.

سرهنگ دوستدار در پاسخ به مولف کتاب گفت: باتوجه به این که نویسندگی در زمینه دفاع مقدس کارسختی می باشد و باید ملاحظات و نکات زیادی رعایت شود، سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز آمادگی اجرا و همکاری در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی تخصصی در زمینه تربیت نویسندگان متخصص این حوزه را دارد.

در پایان سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای از خانم نجمه طرماح مولف کتاب سِر سَر شهید حاج عبدالله اسکندری تجلیل نمود.

{$sepehr_album_13456}