کد خبر: ۱۲۱۳۸۶
تاریخ انتشار:۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
توسط مرکز فضای مجازی سپاه کازرون برگزار شد؛
همایش فعالان فضای مجازی شهرستان کازرون
همایش فعالان فضای مجازی با عنوان مجازیست برای اولین بار در شهرستان کازرون توسط مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه کازرون برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس، عصر روز شنبه اولین همایش فضای مجازی در شهرستان کازرون با عنوان "مجازیست" با هدف آشنایی فعالان فضای سایبری شهرستان و همچنین ایجاد بستری برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها برگزار گردید.

در این همایش مسئولین شهرستانی و فعالان فضای مجازی اعم از مدیران رسانه‌های برخط، مدیران کانال‌ها، گروهها، صفحات و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و برخی علاقه‌مندان حضور داشتند.

در ابتدای این همایش سرهنگ شهرام افشاریان اهمیت فعالیت در فضای مجازی و حضور مجاهدانه در آن توسط فعالان این عرصه را بیان نمود.

در ادامه تشریح آسیب‌های فضای مجازی توسط رییس پلیس فتا و اجرای قطعه چهل سالگی، حجاب و آتش به اختیار توسط خواننده انقلابی ابراهیم شیشه گر و بیان آسیب های فضای مجازی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و اشاره به فرصت‌های محلی و ملی فضای مجازی برای شرکت‌کنندگان در زمینه رشد توانمندی‌های فردی و توسعه شهرستان کازرون توسط کارشناس و میهمان همایش، دکتر مرتضی جعفر زاده بیان شد.

مجید قاسمی مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کازرون در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز در شهرستان در حوزه های آموزش، تولید محتوا و حمایت از تولید کنندگان، فناوری و رصد فضای مجازی از تمامی علاقمندان جهت همکاری در این عرصه ها دعوت نمود.

 در پایان این همایش آغاز به کار نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی و فعال شدن بزرگترین شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون اعلام شد.
{$sepehr_album_14158}