کد خبر: ۱۲۱۴۷۱
تاریخ انتشار:۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹
فرمانده سپاه فجر:
فرهنگ دفاع مقدس بعنوان الگو به جوانان مسلمان جهان معرفی شود
سردار غیاثی گفت: استفاده از ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای تولید آثار فاخر چندرسانه ای و مخاطب پسند در دستورکار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار بگیرد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی و جمعی از مسئولان سپاه فجر با سرهنگ پاسدار سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه جلوگیری از بروز خدشه به حقایق دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت رسالت مهم بنیاد حفظ آثار است، گفت: معرفی شهدا و سیرۀ زندگی آنان به نسل نوجوان و جوان کشور یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران و پاسخی مناسب به دغدغه معرفی سَبکِ زندگی انقلابی و مومنانه به جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند فرهنگ جهادی و حماسه دفاع مقدس را در جامعه ایران کمرنگ کنند، گفت: ثبت خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدای والامقام و مستندسازی از حماسه های دوران دفاع مقدس یکی از وظایف مهم دست اندرکاران بنیاد حفظ آثار است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه هنوز زوایای بسیاری از حماسه آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس به نمایش درنیامده است، گفت: پیوند و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های فرهنگی کشور با مسئولان بنیاد و استفاده از ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای تولید آثار فاخر چندرسانه ای و مخاطب پسند در دستورکار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار بگیرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه استان فارس مهد پرورش 15 هزار شهید ولایتمدار و دارای کارنامه ای درخشان در دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس بر پایۀ ولایتمداری، حرکت عاشورایی، روحیه انقلابی و جهادی، ایثار و اخلاص رزمندگان و شهدای اسلام شکل گرفته و باید به عنوان الگوی اصلی و شاخصه حرکت به جوانان مسلمان در سراسر جهان معرفی شود.