کد خبر: ۱۲۱۴۸۴
تاریخ انتشار:۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس؛
برترین‌های جشنواره مالک اشتر در شهرستان سپیدان معرفی شدند
سردار غیاثی بیان داشت: جشنواره مالک اشتر در واقع نماد تکریم نیروی انسانی است و خواستگاه این جشنواره مقام معظم رهبری بودند
{$sepehr_album_14188}
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان عصر امروز دوشنبه مورخ 31/04/98 و با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس، از برترین های جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه سپیدان در سال 97 تجلیل بعمل آمد.
در این جشنواره سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ضمن خیر مقدم به سردار و هیئت همراه و بسیجیان حاضر در جشنواره بیان داشت: در سپاه و نیروهای مسلح با استناد به عهدنامه حضرت علی (ع) و نامه ۵۳ آن حضرت به مالک اشتر جشنواره مالک اشتر در شهرستان سپیدان برگزار و برترین‌های آن معرفی می شوند.

جعفری درمورد معیارها و ملاک ها توضیح داد: معیار و ملاک‌هایی باید‌‌‌‌ وجود‌‌‌‌ د‌‌‌‌اشته باشد‌‌‌‌ که وجه تمایزی باشد‌‌‌‌ بین کسانی که زحمت می‌کشند‌‌‌‌ ، مأموریت‌های مختلف را به بهترین وجه انجام می‌د‌‌‌‌هند‌‌‌‌ و کار و تلاش می‌کنند‌‌‌‌، اين زحمات د‌‌‌‌ر جشنواره مالك اشتر ارزيابي مي شود‌‌‌‌ و از برترين‌ها تجليل به عمل مي آيد‌‌‌‌.

فرمانده سپاه سپیدان تاکید‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌: شاخص‌های اثربخشی و موفقیت فرماند‌‌‌‌هان و مد‌‌‌‌یران با رویکرد‌‌‌‌ د‌‌‌‌ینی، اعتقاد‌‌‌‌ی و آماد‌‌‌‌گی د‌‌‌‌فاع همه‌جانبه رزمی از انقلاب اسلامی د‌‌‌‌ر افق سازمان د‌‌‌‌راين جشنواره د‌‌‌‌يد‌‌‌‌ه مي شود‌‌‌‌ .

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد‌‌‌‌: اشراف فرماند‌‌‌‌هی که از تد‌‌‌‌ابیر برجسته و حکیمانه فرماند‌‌‌‌ه معظم کل قوا برای کل نیروهای مسلح ما اجرا مي شود‌‌‌‌، ملاك ارزیابی‌هاست و برگزاری جشنواره مالک اشتر د‌‌‌‌ر رد‌‌‌‌ه‌های مختلف از جمله سپاه است .

وی بیان کرد: شاخص‌های اثربخشی و موفقیت فرماندهان و مدیران با رویکرد دینی، اعتقادی و آمادگی دفاع همه‌جانبه رزمی از انقلاب اسلامی در افق سازمان به چه میزان پیشرفت کرده است بر ارزیابی اشراف ترسیم می‌شود.

فرمانده سپاه سپیدان خاطرنشان کرد: اشراف فرماندهی که از تدابیر برجسته و حکیمانه فرمانده معظم کل قوا برای کل نیروهای مسلح ما نیز در سپاه پاسداران بر اساس رعایت سلسه‌مراتب می‌باشد با بررسی‌ها، ارزیابی‌ها و برگزاری جشنواره ملک اشتر رده‌های موفق را مشخص و مورد تشویق قرار می‌دهیم.
در ادامه سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشتند: جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی است.
وی افزود: خواستگاه جشنواره مالک اشتر مقام معظم رهبری بودند و در سال 1380 به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند که این جشنواره با تکریم از نیروهای انسانی برگزار می گردد زیرا اشراف فرماندهی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است کمک می کند که فرماندهان بهترین تصمیم گیری و برنامه ریزی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در بسیج تلاش می کنند برجسته هستند اظهار داشت: این جشنواره در چهار سطح نواحی، سپاه استان، ستاد کل سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود. و هدف از برگزاری آن شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه های خلاق در رده های مختلف بسیج است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در استان فارس بالغ بر 9000 رده مقاومت داریم که در قالب پایگاه های مقاومت، واحدهای دانش آموزی، حوزه ها و کانون ها فعالیت می کنند.
سردار غیاثی همچنین جشنواره مالک اشتر را فرصت بسیار مناسبی برای معرفی چهره ها و رده های برتر بسیج شهرستان ها در عرصه مدیریتی دانست و افزود: در چهل ساله انقلاب اسلامی امروز بسیج نقش و وظیفه بسیار مهمی را در معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان ایفا کرده است.
وی انقلاب اسلامی را خار چشم دشمنان اسلام و آمریکا ذکر کرد و افزود: بسیج بعنوان شجره طیبه این انقلاب امروز تحول عظیمی در مبارزات مردم جهان بویژه کشورهای منطقه در مقابل استکبار و استعمار بوجود آورده است.
در این جشنواره که در سالن شهدای سپاه سپیدان برگزار شد از 25 نفر از رده های برتر بسیج ناحیه مقاومت شهزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری