کد خبر: ۱۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار:۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در فیروزآباد اجرا می‌شود
بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در فیروزآباد اجرا می‌شودفرمانده ناحیه مقاومت سپاه فیروزآباد از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در هفته دفاع مقدس در فیروزآباد خبر داد.

به گزارش فیروزنا سرهنگ محمد رسول رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فیروزآباد، دفاع مقدس را لوح فشرده ای از قیام عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: همانگونه که امام حسین (ع) و یارانش تشنگی، گرسنگی، غربت، اسارت و همه مصائب را تحمل کردند تا در مسیر امامت و ولایت بمانند شهدا هم در دوران دفاع مقدس به امام حسین اقتدا کردند و همه مصائب را تحمل کردند تا در مسیر صراط مستقیم و دفاع از اعتقادات و آموزه های دینی بمانند.

فرمانده سپاه فیروزآباد در ادامه افزود: ما ۴۰ سال دفاع مقدس داریم نه ۸ سال، از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن با تاکتیکها، روشهای مختلف از طریق رسانه ها و غول های تبلیغاتی و شبکه های اجتماعی در صدد این بوده است که این نظام را ساقط کند و گسترش اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی را بگیرد اما 40 سال است ملت ایران به رهبری امامین انقلاب، امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله) توانسته اند در مقابل همه این هجمه های دشمن ایستادگی کنند.

رضایی در ادامه به تشرح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد پرداخت و گفت: شعار محوری هفته دفاع مقدس سال 98 « ما پیروزیم» نام گذاری شده است و امسال بیش از 100 برنامه محوری توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزآباد در این هفته برنامه ریزی شده است که افتتاحیه برنامه های این هفته با اجتماع بزرگ بسیجیان و اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در مرکز شهرستان تحت عنوان اقتدار نیروهای مسلح در روز  ۳۱ شهریور ماه برگزار و اختتامیه این هفته با همایش بزرگ پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ۷مهرماه به پایان خواهد رسید.

گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا همراه با رژه موتور سواری در نخستین پنج‌شنبه هفته دفاع مقدس، تجلیل از سربازان وظیفه، برگزاری همایش دانش پژوهی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، اعزام هادیان سیاسی به مدارس از دیگر برنامه  این ناحیه در هفته دفاع مقدس بود که فرمانده این ناحیه به آن اشاره کرد.

این مسئول یادآور شد:  نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله شهیدان چگینی، بازدید از شهرک صنعتی و طرح های بسیج سازندگی، برگزاری همایش های بصیرتی، حضور باشکوه بسیجیان در نمازجمعه، دیدار از خانواده شهدا بخشی از برنامه‌های سپاه فیروزآباد در هفته دفاع مقدس است.

رضایی فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از آحاد مردم انقلابی شهرستان فیروزآباد به‌ویژه جوانان می‌خواهیم که در این برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند.
از مسولین عزیز شهرستان نیز انتظار هست که هم با حضور خود دربرنامه های شاخص وهم  نسبت به فضاسازی هفته دفاع مقدس درسطح شهرستان مساعدت نموده و  تلاش ومجاهدت نمایند.