کد خبر: ۱۲۳۰۵۷
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
خواهر کتیرایی:
خانواده پایه اصلی جامعه است.
خواهر کتیرایی سرمربی حوزه حضرت زهرای اطهر(س) که به دعوت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) در حصوص نقش زنان در گام دوم انقلاب در جمع فرماندهان حوزه های خواهر صحبت می کرد بیان داشت:خانواده پایه اصلی جامعه است و اگر خانواده سالم باشد جامعه سالم می شود.

وی گفتند:  متاسفانه دشمن هم فهمیده کجا را باید نشانه بگیرد که آسیب جدی به انقلاب ، آرمانها و مملکت وارد کند. آنهم خانواده و آنهم زن خانواده بود.  امروز آثار آن نفوذ را به سادگی می توان دید و امروز زنان ما در جایگاه واقعی خود که (همان آرامش دهی و تربیت انسان)است قرار نگرفته اند  واین را بدانیم خانواده پایه اصلی جامعه است اگر خانواده سالم باشد جامعه سالم می شود.

خواهر کتیرایی در پایان ابراز داشتند: امروز نقش زنان در گام دوم انقلاب علاوه بر حضور به موقع در عرصه میدان انقلاب ،فرهنگ و سیاست  باید بداند که می بایست در تربیت نسل بشر و  ایجاد انسانهای سالم از لحاظ معنوی و فکری و روانی تلاش مضاعف داشته باشد و حقیقتا برای داشتن یک جامعه سالم متعهد مهدوی و انقلابی نقش ما زنان بسیار بسیار بارز و مهم است.

در ادامه خواهر شیرازی فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)نیز در خصوص جایگاه زن در اسلام بیان داشتند که:

آنهایی که در طول تاریخ چه در جاهلیت قدیم و چه در جاهلیت قرن بیستم سعی کرده اند که زن را تحقیر و کوچک کنند و او را دلبسته به همین زخارف و زینت های ظاهری معرفی  و پایبند مد و لباس و آرایش و طلا نمایند که عملا در این راه قدم بردارند، منطق آنها منطقی است که مثل برف و یخ در مقابل گرمای خورشید(مهر) مقام معنوی حضرت زهرا(س)ذوب می شود و از بین می رود.

این فرمانده حوزه خواهران سپاه ناحیه ثارالله(ع) اظهار داشت: اسلام زن را (نمونه حضرت زهرا(س))را نمونه اسوه و برجسته معرفی می کند. آن زندگی ظاهری جهاد و مبارزه، دانش و سخنوری ، فداکاری و شوهر داری، مهاجرت و حضور در همه میدانهای سیاسی ، نظامی و انقلابی و برجستگی  همه جانبه است که مردهای بزرگ را در مقابل او به خضوع وادار می کند. این همان مقام معنوی رکوع ، سجود و محراب عبادت ،تضرع و ذات ملکوتی ،درخشندگی عصر و هم پایه و هم وزن  امیرالمومنین(ع) و پیامبر (ص) بودن اوست ،زن این است.
{$sepehr_album_14777}