کد خبر: ۱۲۴۲۵۱
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم در مصاحبه با تنویر:
حضور فرهنگیان بسیجی در دومین مرحله رزمایش مواسات سپاه جهرم
سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان از تهیه 90 بسته معیشتی و قربانی 5 گوسفند در دهه ولایت و دومین مرحله از رزمایش مواسات سپاه جهرم توسط فرهنگیان بسیجی جهرمی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، دومین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه سپاه جهرم، همزمان با عید سعید قربان شروع شده و طی سه مرحله دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم، در گفتگویی کوتاه از کمک های مومنانه ای که توسط فرهنگیان بسیجی در ایام دهه ولایت جمع آوری شده خبر داد.

مهدی قناعتیان ضمن تقدیر از همکاری خوب اداره آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان نیک اندیش بسیجی، از ذبح 5 گوسفند در ایام عید سعید قربان خبر داد و افزود: گوشت آن قربانی ها در قالب 150 بسته به یکصدو پنجاه خانواده نیازمند اهداء گردید.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاصل از وجود و شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: تعداد 90 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون و هشتصد هزار ریال، شامل: روغن، حبوبات، ماکارونی، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و سویا، تهیه و بین اقشار آسیب دیده از آن بیماری توزیع شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه جهرم در ادامه از برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در ایام عید غدیر خبر داد و افزود: توزیع شکلات و شیرینی با بسته بندی بهداشتی، بین مراجعین و کارمندان اداره آموزش و پرورش، در ایام دهه ولایت از دیگر برنامه های آن کانون مقاومت بود که اجرا گردید.