کد خبر: ۱۲۴۸۷۴
تاریخ انتشار:۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
مراسم تجلیل از ایثارگران دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش
سرهنگ دوم پاسدار ستاری:دفاع مقدس اوج پیوند عمیق و قلبی و اعتقادی مردم با نظام اسلامی بود
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ایثارگران دانشکده علوم پزشکی و کلنگ زنی یادمان شهید گمنام  با سخنرانی سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری (فرمانده سپاه گراش) و دکتر عبدالهی(رئیس دانشکده علوم پزشکی) و مهندس فرودی (فرماندار شهرستان)در این دانشکده برگزار گردید.
سرهنگ ستاری گفت: همراهی تمام عیار مردم ایران اسلامی چه در خط مقدم جبهه وچه در فعالیت های حمایتی پشت جبهه نشان از اعتقاد قلبی مردم به ولایت فقیه وچارچوب نظام اسلامی بود ودر یک کلام ،دفاع مقدس اوج پیوند عمیق و قلبی واعتقادی مردم با نظام  اسلامی بود .
ستاری افزود : مردم برای ماندن واستمرار این نظام الهی حاضر شدند دو دستی عزیزان خود را فدای این انقلاب کنند وبه همین علت بود که امام راحل رضوان الله تعالی علیه فرمودند:من به جرات مدعی هستم که ملت و توده میلیونی مردم  در عصر حاضر ،بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (صلی الله علیه واله) و مردم کوفه وعراق در عهد امیرالمومنین علیه السلام  و حسین ابن علی (ع)می باشند.

مردم شریف وقهرمان ایران اسلامی در تمامی صحنه های این انقلاب حضور داشتند و مراقب این انقلاب بوده اند  و نیاز است امروزه در محافل شهدا بیشتر  به عمق راهبردی دفاع مقدس و اهداف متعالی رزمندگان اسلام پرداخته شود. نمی توان از شهدا سخن گفت اما از ولایت مداری شهدا که رمز موفقیت وعزت شهدا بود ، صحبت نکرد. نمی توان از شهدا سخن گفت اما از دشمن شناسی شهدا حرفی نزد.
هویت دفاع مقدس همین تفکرات ولایی شهدای ما بود که به این جنگ تحمیلی برکت داد و آن را تبدیل به یک دفاع مقدس کرد.
وی گف: امروز بر همه ما لازم است خصوصا مسئولین این کشور که از مواهب بزرگ دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی استفاده کنیم و با الگوگیری از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ عمل کنیم و اکنون در  شناختن دشمن دچار تردید و ترس نشویم.
امام راحل در همان روزهای ابتدای جنگ متوجه عمق هجوم و دشمنی ایادی شرق وغرب به سرکردگی رژیم بعث شده بود و برای همین موضوع بود که جنگ ما را به عنوان جنگ بین اسلام و کفر مطرح می کردند.
امروز دشمن تمام توان خود را مصروف به این قضیه کرده که ماهیت باطنی و این اصل قضایای دفاع مقدس را تحریف نماید تا از این هشت ساله پر افتخار و درس آموز، که دشمن را در مقابل اراده این ملت قهرمان به ذلت واداشت و موجب عزت انقلاب شد، فقط یک ظاهر ساده بماند.

سرهنگ ستاری:دفاع مقدس اوج پیوند عمیق و قلبی و اعتقادی مردم با نظام  اسلامی بود
در ابتدای مراسم دکتر احمد عبدالهی و اصغر فرودی فرماندار گراش هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

در پایان ، از ایثارگران علوم پزشکی تجلیل و کلنگ یادمان شهید گمنام در دانشکده علوم پزشکی به زمین زده شد.