کد خبر: ۱۲۵۵۲۱
تاریخ انتشار:۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
توسط سپاه ناحیه سار الله ع با اهداء لوح سپاس و هدیه به مدیریت و کادر درمان بیمارستان نمازی از تلاش و زحمات آنها به مناسبت هفته بسیج تقدیر به عمل آمد
لوح سپاس به مدافعان سلامت در بیمارستان نمازی
به همت سپاه ناحیه ثار الله ع معاونت سلامت و دفاع زیستی غلام حسین حسینی و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاج آقا مقامی از مدیریت و کادر درمان بیمارستان نمازی تقدیر و تشکر گردید .
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ثار الله ع روز دوشنبه مورخه 99/09/02 در ساختمان مدیریت  بیمارستان نمازی با رعایت پرتکلهای بهداشتی از مدیریت و کادر درمان بیمارستان نمازی (مدافعان سلامت ) توسط سپاه ناحیه ثار الله ع بااهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد. در این مراسم جانشین سپاه ناحیه ثار الله ع سرهنگ علی اکبری ضمن  تبریک هفته بسیج وتقدیر و تشکر از مدافعان سلامت بیان داشته اند در صحنه عمل شماها بسیجیان واقعی در عرصه سلامت جامعه  هستید .در پایان قائم مقام بیمارستان نمازی دکتر راسخ ضمن تشکر از فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه ثار الله ع بیان داشته است حضور کادر همیار بسیجی در بیمارستان روحیه و جان تازه ای به کادر درمان بیمارستان نمازی بخشید و همگان را به جدی گرفتن کرنا و پشگیری نمودن دعوت نمود. .