کد خبر: ۱۲۶۴۵۱
تاریخ انتشار:۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
ورود بسیج درجهت روشنگری و بصیرت دهی در فضای مجازی / محور بسیج، کار فرهنگی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: امروز پایگاه های بسیج با ایجاد کانال در فضای مجازی در قالب طرح ثامن آحاد مخاطبین را در راستای هدایت فکری و تربیتی مورد روشنگری و بصیرت دهی قرار می دهد.
 حجت الاسلام عباس حاجی پور  در جمع بسیجیان سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در سخنانی اظهار داشت: سلاح امروز بسیج فکر و اندیشه است که این باحضور فعال ونقش آفرینی بسیجیان در فضای مجازی محقق می‌شود.

وی افزود: امروز پایگاه های بسیج با ایجاد کانال در فضای مجازی در قالب طرح ثامن  آحاد مخاطبین  را در راستای هدایت فکری و تربیتی  مورد روشنگری  و بصیرت دهی قرار می دهد  تا در برابر کسانی که  به تخریب فکری اقدام می‌کنند، صیانت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تصریح کرد: محور بسیج، کار فرهنگی است و بقیه اقدامات در دیگر عرصه‌ها در ذیل حرکت فرهنگی بسیج محسوب می‌شود.

حاجی پور ادامه داد: آمریکا  با ادعای مهد دموکراسی و تمدن این روزها حکومت نظامی شده و با این افتضاح همه چیزشان زیر سوال رفته است  و امروز آمریکا نمی تواند خود را الگوی دیگر کشورها در بحث دموکراسی و مردم سالاری معرفی کند.