کد خبر: ۱۲۶۹۸۳
تاریخ انتشار:۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
اهداء 1350 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در جهرم/ پایش سلامت 3000 شهروند جهرمی در طرح شهید سلیمانی در یک روز
سرهنگ احمدی جابری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، 1350 بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش 2 میلیارد و سیصد میلیون ریال، در رزمایش مواسات سپاه جهرم، به خانواده های نیازمند اهداء شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه آن شهرستان از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه، در آستانه ماه مبارک رمضان، با اهداء 1350 بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش 2 میلیارد و سیصد میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمدی جابری با اشاره به موج چهارم همه گیری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عموم مردم، اظهار داشت: به لطف الهی، با همت کارکنان و بسیجیان ولایتمدار سپاه جهرم و خیرین گرانقدر، در سال جدید و قبل از شروع ماه رحمت الهی، رزمایش کمک های مومنانه با اهداء 1350 بسته معیشتی و لوازم التحریر، برگزار شد.  

وی در ادامه عنوان داشت: بسته های معیشتی شامل، برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، شکر و لوازم التحریر شامل مداد، دفتر، کیف، پاک کن، مدادتراش و مداد رنگی می باشد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با بیماری منحوس کرونا، گفت: جمعه گذشته با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بقیه الله عج، گروههای جهادی بسیج و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اردوهای جهادی آن دانشگاه، در محله های حیدرآباد، اسلام آباد و تل ریگی بخش مرکزی، 3000 نفر از عموم مردم، مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

وی ضمن تشکر از همکاری دستگاههای اجرایی با بسیج، با دیگر از عموم مردم خواست تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی به جامعه پزشکی در کنترل و مهار این ویروس منحوس یاری رسانند.
{$sepehr_album_15354}