کد خبر: ۱۲۶۹۹۷
تاریخ انتشار:۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز نکات تخصصی بخش ادبیات را تشریح کرد
ندا اسدی فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره در مرحله استانی در تاریخ 24اسفند ماه99، به تشریح نکات تخصصی ادبیات داستانی در این جشنواره پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، ندا اسدی فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره در مرحله استانی در تاریخ 24اسفند ماه99، به تشریح نکات تخصصی ادبیات داستانی در این جشنواره پرداخت.


نکات تخصصی در بخش ادبیات داستانی :در قالب های :رمان ، دل نوشته . خاطره . داستان کوتاه و
اثار به دو صورت  wordوpdfارسال گردد.در صفحه اول نام اثر . مشخصات نویسنده . کدملی . نام استان . نام دانشگاه  .( قیدیکی از  عنوانها :دانشجو . فارغ التحصیل . استاد . کارمند الزامی می باشد) و قالب اثر درج شود .
 محدودیت در تعداد و قالب اثار  وجود ندارد .
دربخش ادبیات داستانی  اثار باید متناسب با موضوعات: راهیان نور و بازتاب جهانی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، دفاع مقدس ، شهدای دانشجو در جهان اسلام ، نقش خانواده شهدا در دفاع مقدس ،جبهه مقاومت و دانشگاه ، بازآفرینی هنری وصایای شهدای دانشجو ، بازشناسی مفاهیم هنری دفاع مقدس ، سیره شهدا و دانشگاه، وحدت مردمی در دفاع مقدس، رسالت های استان در بازشناسی و باز آفرینی نقش شهدای دانشجو باشد.



کلام آخر :
از  عزیزان علاقه مند و صاحب نظر در این بخش دعوت میکنم آثار فاخر و ارزنده خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در ادای دین به محضر تمام شهدا و خانواده شهدا قدم برداشته تا از این بستر فراهم شده جهت شناساندن و پررنگ تر کردن جایگاه و مقام والای شهیدان این استان شهید پرور بهره مند شویم .