گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
از سوی بسیج دانش آموزی لامرد صورت گرفت
مادر شهید که با برنامه ریزی قبلی منتظر آنان بود، برایشان از اخلاص و صفا و پاکی فرزند شهیدش گفت. از اینکه فرزندان امروز انقلاب در قبال خون شهدا و ایثارگری و از جان گذشتگی آنان، چه رسالت سنگینی بر دوش شان هست. از اینکه ...

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی فارس از لامرد، دانش آموزان درس آمادگی دفاعی دبیرستان حضرت رقیه(س) این شهر به همراه معلم و سرمربی آمادگی دفاعی بر مزار شهدای دانش آموز حاضر شدند.

این اردو که در راستای کیفیت بخشی به درس آمادگی دفاعی انجام گرفت، از مدرسه شروع و دانش آموزان بر مزار شهدای آرمیده در گلزارشهدای محمدیان، دانش آموزان شهید رضا کریمی ، محمد کریمی ، محمد نسیم افزا، عبدالله قنبری و حسین زائری حاضر شدند.

آنان در بدو ورود با اجرای سرود حماسی به مقام شهیدان ادای احترام کردند و در کنار مادر شهید رضا کریمی حلقه زدند. مادر شهید که با برنامه ریزی قبلی منتظر آنان بود، برایشان از اخلاص و صفا و پاکی فرزند شهیدش گفت. از اینکه فرزندان امروز انقلاب در قبال خون شهدا و ایثارگری و از جان گذشتگی آنان، چه رسالت سنگینی بر دوش شان هست. از اینکه مثل شهید رضا باید همیشه یار و حامی امام و ولی زمان خود باشند. از اینکه وصیت شهدا و «رضا» را در خصوص حفظ حجاب رعایت کنند. از اینکه به پدر و مادر خود احترام بگذارند و خوب درس بخوانند و در برابر مشکلات مثل حضرت زینب (س) صبور باشند.

در پایان نیز سرمربی درس آمادگی دفاعی از دیگر شهدای حاضر در گلزار، خاطراتی برای دانش آموزان بیان کردند و مادر شهید از آنان پذیرایی نمود.


انتهای پیام
224224/150

نام:
ایمیل:
* نظر: