جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۹:۵۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
در سالگرد پیروزی حق برباطل ،حرفهایی از عمق وجود با؛
حجت الاسلام ابراهیم پور انقلاب اسلامیمان را چنین تفسیر کرد: انقلاب واژه ای است که ادایش هم با خودش است.انقلاب همیشه آرمانها را بدنبال دارد.انقلاب نام یارانی است که زیر تازیانه های شبهای سرد مقاومت کردندووقتی تیرگی رخت بربست در صبح آزادی آرمانهایش را ازیاد نبردند.
حجت الاسلام مصطفی ابراهیم پور،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قیروکارزین، درگفتگوی صمیمی با تنویرشهرستان حرف هایی از جنس عشق به انقلاب اسلامی داشت؛
ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر نظر جنابعالی در مورد انقلاب اسلامی چیست؟
در ابتدا بنده نیز سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم وسربلندی روزافزون این نظام را آرزومندم واما؛
انقلاب وانقلابی!
وقتی نام انقلاب به میان می آید ناخود آگاه نام مردانی به ذهن تداعی می شود که درراه آن مرارت ها کشیدند.انقلابی بودند وانقلابی ماندند.
انقلاب واژه ای است که ادایش هم با خودش است.انقلاب همیشه آرمانها را بدنبال دارد.انقلاب نام یارانی است که زیر تازیانه های شبهای سرد مقاومت کردندووقتی تیرگی رخت بربست در صبح آزادی آرمانهایش را ازیاد نبردند.
لطفا انقلاب 57 را با جملاتی کوتاه تبیین نمایید؟ 
وانقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه،یعنی سینه سپر کردن دربرابر زورگویان،یعنی درد مردم را دانستن،یعنی ساده زیستی،یعنی تقوا،یعنی غم مردم را خوردن،یعنی حقوق برابربا مردم ازبیت المال،یعنی گره از کار مردم گشودن،یعنی تلاش برای بهتر شدن،یعنی خاک خودی را بهشت کردن وچشم از بهشت اربابهای دیروز فروبستن.
انقلاب اسلامی یعنی این ویاران انقلاب آنهایی هستند که اینچنین مانده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: