آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره حضور دوباره انگلیس در منطقه غرب آسیا گفت: آرزوی شیطانی انگلیس و سایر کشورهای اروپایی محقق نخواهد شد و مردم منطقه اجازه این حضور را نخواهند داد.

سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ضمن بزرگداشت دهه فجر و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در گفت‌وگویی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی با بیان مطلب بالا افزود: امروز نیروهای مسلح می‌‌دانند در کجا قرار دارند، با چه منظوری، با چه هدفی، با چه آرمانی و برای استحکام این استقرار چه باید بکنند.

سردار جزایری از اعتماد به نفس نیروهای مسلح و اعتماد و اطمینان ملت به قوای دفاعی کشور به عنوان دو مؤلفه مؤثری در اقتدار دفاعی کشور یاد کرد و گفت: این دستاورد سبب شده است تا در خارج از مرزها تصویر یک نیروی مقتدر با عمل در چارچوب آموزه‌های دینی و اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ترسیم شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در همین زمینه اظهار امیدواری کرد این روند همچنان با سرعت ادامه پیدا کند و مراحل تکاملی خود را طی بکند.

سردار جزایری در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره حضور مجدد انگلیس در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: این آرزوی شیطانی انگلیس و سایر کشورهای اروپایی محقق نخواهد شد و مردم منطقه اجازه این حضور را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: بهتر است انگلیس از همان راهی که آمده بازگردد؛ پیش از آنکه با مشکلات جدیدی روبه‌رو شود.

این مقام ارشد نظامی در مورد تکرار گزینه‌های روی میز آمریکا از سوی دولت جدید این کشور درباره ایران نیز گفت: هر چند این نوع ادبیات نخ‌نما و پوسیده شده و مردم ما و سایرین آن را مضحکه می‌کنند، لیکن مبتنی بر مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی، پاسخ‌های لازم و تأثیرگذار برای شیطان بزرگ پیش‌بینی و طراحی‌های مناسب صورت گرفته است.

برچسب ها: غرب آسیا
نام:
ایمیل:
* نظر: