آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان کشور با مبانی زندگی اسلامی و قرآنی رسالت مهم مدیران کشور است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: ملت ایران با بهره گیری از آموزه های اسلام و آیات قرآن در صحنه مبارزه با طاغوت حضور یافتند و با رهبری امام خمینی (ره)  انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماد مبارزه ملت ایران با کفر و شرک طاغوت بود، گفت: تفکر اسلامی امام خمینی (ره) و بهره گیری ملت ایران از مبانی قرآنی در عرصه مبارزات اجتماعی و سیاسی دو عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بودند.

وی با بیان اینکه قرآن پشتوانه اصلی تفکر انقلابی امام خمینی (ره) بوده است، خاطرنشان کرد: آنچه در تاریخ مبارزات علیه رژیم پهلوی و دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هر چیز دیگری مشاهده می شود حرکت و اتحاد ملت ایران براساس مبانی و مفاهیم قرآنی برای تشکیل حکومت اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ایمان به خدا، آُنس با قرآن و تدبر در آیات الهی قرآن شاخصه های مهم مومنان هستند، گفت: پایداری و ایستادگی مبارزان انقلابی در مقابل ظلم و و صبر بر سختی ها و شکنجه های رژیم شاهنشاهی برگرفته از مفاهیم قرآنی بوده است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه زندگی در تراز انقلاب اسلامی شرط حفظ استقلال و عزت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان کشور با مبانی زندگی اسلامی و قرآنی رسالت مهم مدیران کشور است.

وی با بیان اینکه توجه به وجوه قرآنی انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی است که کمتر به آن پرداخته شده است، گفت: توجه رسانه ها به قرآن و تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر که برگرفته از آیات قرآن هستند یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه دستگاه های فرهنگی کشور قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه کمرنگ کردن مفاهیم قرآنی در جوامع مسلمان یکی از اهداف مهم استکبار جهانی است، گفت: امروز نیز مبانی و مفاهیم قرآنی محور مبارزه اسلامی بر علیه استکبار جهانی و عامل اصلی اتحاد بین امت اسلام در سراسر جهان است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا و جهان شد، گفت: مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان جمهوری اسلامی ایران را که یک نظام اسلامی برآمده از مبانی قرآنی است بعنوان الگوی موفق اداره کشور پذیرفته اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: