پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
+تصاویر

به گزارش تنویر،سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای سادات در آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) زرقان اظهار داشت:تجلیل و اکرام در دنیا و عالم آخرت برای انسانها مایه برکات و بسیارموثر و فریادرس است و در روایات هم از پیامبر(ص) آمده است هر کسی فرزندان من را اکرام کند در روز قیامت آنها را شفاعت خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد:اگر امروز ما در منطقه ی پر آشوب دارای چنین امنیتی هستیم و اگر می توانیم درمقابل نظام سلطه گر بایستیم همه به واسطه روحیه شهادت طلبی در بین جوانان ماست و خداوند را شاکریم این نعمت الهی را به ما داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در ادامه افزود:در حال حاضر تبعیت از رهبری، هوشیاری و بصیرت، لازمه زنده نگه داشتن خون شهداست.

وی با عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:حضرت فاطمه (س ) را باید بی تردید بزرگترین حامی و فدایی ولایت، شیداترین پروانه شمع امامت و پروانه عاشقی دانست كه با سوختن و فدا كردن خود درس ولایت مداری و امام محوری را به همگان آموخت.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با اشاره به ترويج فرهنگ ایثار و شهادت در برخی کشورهای منطقه گفت:درسال های اخیر شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی داخل و خارج از منطقه بوده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به تعبیر امام (ره) جنگ را به گنج تشبيه كرد و گفت:در دل اين جنگ ارزش های الهی، عزت الهی و همچنين پرچم اسلام برافراشته شد.

وی ویژگی شهدا را ایمان به حقیقی به خداوند،اهل نماز اول وقت بودن،انس با قران و اهل بیت (ع) ،داشتن اخلاق و کمالات اسلامی ،اهل اطاعت از امام زمان (عج) و  ولایت دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: به جز ارتباط با خداوند،اقامه نماز در اول وقت و مثل شهدا زندگی کردن هیچ راهي برای مقابله با تهاجم فرهنگی وجود ندارد.

وی جنگ امروز را جنگ نرم دانست و گفت :روزی ماهواره ها بر پشت بام ها بود ولی الان قتلگاه جوانان در جیب جوان های ماست و باید سواد رسانه ای داشته باشیم و از آن مراقبت كنيم.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با اشاره به "آیه الکرسی” گفت :نمی توانيم بی تفاوت باشیم و باید هرکس جبهه خود را مشخص کند که از طاغوت و یا انقلابی و دلسوز انقلاب اسلام هست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجردر ادامه گفت: خانواده شهدا اطمینان داشته باشند که عزیزان شما در سپاه و بسیج از ارزش های شهدا  و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و در مقابل دشمنان حتی یک لحظه کوتاه نخواهند آمد.

وی درپایان گفت:مدافعان حرم زینب (س) پرچم داران فرهنگ شهادت هستد و اسلام بدون این جانفشانی ها نتوانسته هرگز پبش برود.

تجلیل از خانواده های معظم شهدای سادات و همچنين شهيد زنده شهر زرقان سيدجواد بهارلو و ذکر مصیبت و مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت (ع) نیز از همایش ای یادواره سادات بود.



نام:
ایمیل:
* نظر: