کد خبر: ۱۰۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کشتی‌گیر ملی‌پوش لارستانی از سوی رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان با اهدای هدایایی تقدیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور تقدیر از محمدرضا عسکرپور؛ کشتی‌گیر ملی‌پوش لارستانی با حضور معاون اداره ورزش و جوانان لارستان در ساختمان شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کسب عناوین مختلف در رقابت‌های قهرمانی کشتی کشور و حضور در چند دوره از اردوهای تیم ملی توسط نوجوانان لارستانی علیرغم کمبود امکانات ورزشی و نبود حریف تمرینی، کاری بسیار ارزشمند محسوب می‌شود که عسکرپور با تلاش و پشتکار فراوان به این موفقیت‌های بزرگ دست یافته است.
یعقوب موحدی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه‌ای به ملی‌پوشان ورزش لارستان شود، افزود: از اداره ورزش و جوانان لارستان انتظار می‌رود که پاداش ویژه‌ای برای این قهرمانان در نظر گیرد تا امثال محمدرضا عسکرپور با شورو‌شعف بیشتری برای افتخارآفرینی تلاش کنند چرا که همین قهرمانان هستند که با کسب مقام در میدان‌های بزرگ، لارستان را به کشور معرفی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه قهرمانان ملی بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی به شمار می‌آیند، تأکید کرد: ورزشکاران لارستانی با کسب مقام‌های مختلف در میدان‌های بزرگ بین‌المللی موجب توسعه و رشد این شهرستان می‌شوند به همین منظور مسؤولان ارشد لارستان نیز باید حمایت همه‌جانبه از ملی‌پوشان داشته باشند.
رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان در پایان قول مساعد داد که در حد توان از نخبه‌های ورزشی لارستان تقدیر به‌عمل آورد.
در ادامه محمدرضا عسکرپور نیز در سخنانی رمز موفقیت خود را توکل بر خدا، تلاش و پشتکار و همچنین حمایت‌های خانواده و مربیان اعلام کرد و گفت: از زحمات پدر و برادرم و همچنین حسن امین‌پور که موجب رشد و پیشرفت من در امر قهرمانی شده‌اند قدردانی می‌کنم.
در پایان هدایایی به‌رسم یادبود از طرف شورای اسلامی شهرستان لارستان به این ملی‌پوش اهدا شد.
 محمدرضا عسکرپور بیش از 10 مدال طلای قهرمانی استان فارس، چند مدال از رقابت‌های کشوری و حضور در تیم‌های ملی کشتی نونهالان و نوجوانان را در کارنامه افتخارات خود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: