کد خبر: ۱۰۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت 22 بهمن، آمادگی خود برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز را اعلام کرد.
با فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان بسیج ورزشکاران فارس ضمن گرامیداشت 22 بهمن، آمادگی خود برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز را اعلام کرد. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

« ایران اسلامی امروز به برکت مبارزه مردم با نظام طاغوت و برچیدن بساط ظلم و جور به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و قطع کردن دست سلطه‌گران از ذخایر ملی این مرز و بوم‌، در تمام عرصه‌ها قدم‌های موثری را در جهت شکوفایی خلاقیت‌های جوانان ایرانی و دستیابی به افق‌های تازه‌ای از رشد و پیشرفت و توسعه در دنیا به جلو بر داشته است.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس به نمایندگی از تمام ورزشکاران استان، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اعلام می‌دارد در حمایت از این انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) جان خود را بر کف دست نهاده و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان‌های رفیع امام و رهبری ایستاده‌ایم و این ایستادگی را با حضور در دریای بیکران راهپیمایی مردم در 22 بهمن نشان جهانیان خواهیم داد.

بسیج ورزشکاران فارس ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با رهبر معظم انقلاب، از تمام مردم ولایی فارس دعوت می کند که همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.»

نام:
ایمیل:
* نظر: