آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
فرمانده سپاه فجر در دیدار با هنرمندان بسیجی تاکید کرد:
سردار غیاثی گفت: الگوی اجرایی برای برگزاری آئین ها، جشن ها و مراسم مختلف بر اساس اصول انقلاب اسلامی توسط هنرمندان بسیجی تعریف و به جامعه ارائه شود.
به گزارش تنویر، نشست تخصصی شورای عالی بسیج هنرمندان استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد، در این نشست نظرات و طرح های پیشنهادی اعضای شورای عالی بسیج هنرمندان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار غیاثی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) الگوی انسان کامل و اسوه تقوا برای تمام زنان و مردان مسلمان است، این بانوی بزرگوار نمونه و شاخص " فدایی ولایت " هستند و زندگی ایشان برای مسلمانان درس ساده زیستی و ولایتمداری است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه مسئولان به نظرات نخبگان اقشار بسیج، گفت: حضور مسئولان سپاه در شورای عالی قشر بسیج ضمانت اجرای طرح ها و ایده های نخبگان بسیجی است، فراموش نکنید در هر عرصه ای که توأم با اخلاص تلاش کنیم قطعا خداوند هم به یاری ما خواهد آمد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم تشکیل اقشار بسیج هم فکری و برنامه ریزی برای تحول و انسجام در حوزه فعالیت های انقلابی است.

وی با بیان اینکه بسیج محدود به ماموریت های امنیتی و نظامی نیست بلکه در تمام عرصه های انقلاب اسلامی توانمند و پیشتاز است، گفت: سپاه و بسیج با کسی عقد اُخوت نبسته اند و اگر مسئولی یا جریانی اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را برنتابند بسیجیان در مقابل آن ها خواهند ایستاد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی نیازهای انقلاب اسلامی را شناسایی، اولویت گذاری، برای آن ها برنامه ریزی و راهکار ارائه کنند و تولیدات هنری فاخر برای رفع این نیازها توسط بسیج هنرمندان تولید شوند.

وی با بیان اینکه یکی راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی هجوم نرم فرهنگی به نوجوانان و جوانان کشور است، گفت: تشریح مباحث مربوط به مقابله با جنگ نرم فرهنگی و آگاه سازی پیرامون توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها مورد توجه مسئولان آموزش کشور قرار بگیرند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بر روی فضای سایبری سرمایه گذاری کرده اند، گفت: کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در اذهان نسل جوان کشور یکی از اهداف استکبار جهانی است، هنرمندان بسیجی با حضور موثر در فضای مجازی و تولید آثار فاخر انقلابی با این توطئه دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه " اسلامی، انقلابی و بسیجی بودن " سه شاخصۀ اصلی آثار هنرمند تراز انقلاب اسلامی هستند، گفت: الگوی اجرایی برای برگزاری آیئن ها، جشن ها و مراسم مختلف بر اساس اصول انقلاب اسلامی توسط  هنرمندان بسیجی تعریف و به جامعه ارائه شود.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت ها در استان فارس باید ذیل عنوان " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " برنامه ریزی و تعریف شوند، گفت: بسیج هنرمندان با تربیت هنرمندان متعهد، مومن و انقلابی می تواند در عرصه هنر جریان سازی کند، نباید نسبت به ناهنجاری ها در فرهنگ و هنر بی تفاوت باشیم بلکه هنرمند بسیجی و انقلابی اگر انحرافی در عرصه فرهنگ و هنر ببیند عکس العمل منطقی و به موقع نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج هنرمندان " فرهنگ سازی در تراز انقلاب اسلامی " است، گفت: ادبیات دفاع مقدس و پایداری نمونه ای موفق از فرهنگ سازی هنرمندان انقلابی است که باید در تمام عرصه ها شاهد این نوع فرهنگ سازی باشیم.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز توانمند سازی مدیریتی بسیج در استان فارس،  تقویت ارتباط اقشار مختلف بسیج و معرفی هنرمندان و نخبگان بسیجی به جامعه با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه ها تعدادی از طرح های سپاه فجر برای اقشار بسیج فارس در سال پیش رو هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: