آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: بسیجیانِ جهادگر حافظان انقلاب اسلامی و الگوی اُنس با قرآن، توجه به نماز اول وقت و اخلاق و ارتباط اسلامی در جامعه امروز هستند.
به گزارش تنویر، آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مسجد النبی شیراز با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه کار فرهنگیِ خوب، یک کارِ کم هزینه اما پُرفایده و موثر است، گفت: حضرت محمد (ص) اُسوه صبر و استقامت بودند و یکی از مهمترین کارهای ایشان تربیت انسان های با استقامت برای حرکت در مسیر حق بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پای اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: امروز حجت خدا بدنبال توسعه صبر و استقامت در بین یاران انقلاب اسلامی است و بسیج مصداق واقعی  آیه فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ است. (1)

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی و بسیجی تفکرات انحرافی نظیر آشتی ملی را بشناسند و نسبت به آن هوشیار باشند، گفت: اسلام بیشترین ضربه را از طرف کسانی که در پوستین دین وارد شده اما به معنی واقعی ایمان نیاورده اند خورده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه امروز بزرگترین معروف و جهاد " دفاع از انقلاب اسلامی " است، گفت: بسیجیانِ جهادگر حافظان انقلاب اسلامی و الگوی اُنس با قرآن، توجه به نماز اول وقت و اخلاق و ارتباط اسلامی در جامعه امروز هستند.


(1): فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ
پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند! (سوره مبارکه هود آیه ۱۱۲)
نام:
ایمیل:
* نظر: