آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: دانش آموزان مبتکر افتخار کشور هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حمایت از دانشمندان جوان و دانش آموزان برتر را افتخار خود می داند.
به گزارش تنویر، آئین اختتامیه مسابقات علمی سحاب با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و تقدیر از برگزیدگان این مسابقات برگزار شد.

این دوره از مسابقات علمی سحاب با همکاری سازمان بسیج علمی و سازمان بسیج دانش آموزی فارس و در رشته های رباتیک، هوافضا و سازه های ماکارونی با حضور دانش آموزان سراسر استان به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی در این مراسم با بیا اینکه پیشرفت های علمی ایران در بین کشورهای جهان زبانزد است، گفت: از طرف مجموعه علمی بسیج و سپاه فارس به والدین دانش اموزان شرکت کننده در این مسابقات بخاطر تربیت فرزندان مبتکر و خلاق تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه عزت، استقلال و پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش دانشمندان است، گفت: دانش آموزان مبتکر افتخار کشور هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حمایت از دانشمندان جوان و دانش آموزان برتر کشور را افتخار خود می داند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات علمی سحاب، گفت: هم سن و سال های شما در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خود از انقلاب اسلامی و ایران دفاع کردند و امروز حرکت در مسیر سربلندی کشور و دستیابی به پیشرفت های علمی وظیفه مهم شماست.

سرهنگ پاسدار کوشکی همچنین در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهای جوانان بخصوص دانش آموزان است، گفت: سازمان بسیج علمی و سازمان بسیج دانش آموزی فارس از طرح ها و ایده های مبتکرانه دانش اموزان و نخبگان علمی استان حمایت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: