گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
نخستین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه شیراز با همکاری سازمان بسیج رسانه فارس، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه فارس،نخستین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه فارس، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) با حضور خانواده هاي معزز شهداي هنرمند و رسانه و جمعی از مسئولان در در مرکز صداو سيما استان فارس سالن شهيد رکني برگزار گردید.

نخستین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه میزبان یک شهید گمنام بود که با سخنرانی حجت السلام  جوشقانیان استاد حوزه و دانشگاه و مدیر شبکه ملی جهاد و شهادت در خصوص حضرت زهرا و شهدای گمنام، برگزار شد.

در ادامه این برنامه هادی فردوسی و پروانه نجاتی دو تن از شاعران برجسته استان فارس،سروده های خود را پیرامون شهدای هنر و رسانه استان فارس قرائت کردند.

در پایان این مراسم نیز از خانواده های شهدای هنر و رسانه فارس و همچنین شاعران برگزیده در این جشنواره  با حضور مسئولان تقدیر به عمل آمد و تشییع شهید نیز با حضور شرکت کنندگان در جشنواره از سالن شهید رکنی تا مسجد صداو سیما مرکز فارس شد.

گفتنی است در این برنامه میلاد امیری‌نژاد مسئول بسیج رسانه فارس، ،نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس،سرهنگ حمید رضا  گرامی مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سردار مجتبی مینایی‌فرد و جواد قناعتی روسای قدیم و جدید ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس،  حجت الاسلام محمد حاجی زاده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از خانواده شهدا و اصحاب محترم رسانه در این مراسم حضور داشتند.

لازم به ذکر است کتاب شعر شهدای هنر و رسانه استان فارس، به قلم شاعران برجسته و برگزیده نخستین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه استان فارس، با همکاری سازمان بسیج رسانه فارس چاپ خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: