آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس:
توکل گفت: اعتکاف دانش آموزی با حضور دانش آموزان فرمانده واحد و اعضای شورای واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان فارس برگزار شده است.
به گزارش تنویر، سجاد توکل مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه اعتکاف دانش آموزی در سیزده نقطه از استان فارس برگزار شده است، گفت: اعتکاف دانش آموزی با حضور دانش آموزان فرمانده واحد و اعضای شورای واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان فارس برگزار شده و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان روبرو شده است.

سجاد توکل با اشاره به اینکه اعتکاف دانش آموزی از بیست و دوم فروردین تا  بیست و چهارم فروردین برگزار می شود، گفت: این اعتکاف با حضور نزدیک به دو هزار و پانصد دانش آموز در شهرستان های شیراز، لارستان، سروستان، جهرم، مرودشت، فسا، زرقان و ... توسط حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه مسجدمحوری، معنویت افزایی و اُنس با مسجد از اهداف اصلی برگزاری اعتکاف دانش آموزی هستند، گفت: برنامه های متفاوت بر مبنای خلاقیت برای نوجوانان و جوانان برگزار می شوند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خانواده های شهدای مدافع حرم، مداحان برتر استان، اساتید برتر کشور، سرگروه های دوره ولایت و مسئولان آموزش و پرورش فارس مهمانان این مراسم خواهند بود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: