آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: برای تامین امنیت پایدار در کشور و حضور به موقع در عرصه های موردنیاز انقلاب اسلامی همواره باید به مسئله سلامت و تندرستی در نیروهای مسلح کشور توجه داشته باشیم.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن سالروز مبعث حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: شخصیت و سَبکِ زندگی پیامبر عظیم الاشان اسلام یک الگوی بی بدیل و تمام عیار برای مسلمانان و تمام انسان های عالم است.

وی با بیان اینکه اسلام بهترین و کامل ترین دین الهی برای نِیل انسان به سوی کمال و سعادت حقیقی است، گفت: امروز تمام تلاش استکبار جهانی در راستای جلوگیری از توسعه اسلام ناب محمدی در دنیاست و هدف اصلی تشکیل گروه های تروریستی - تکفیری مخدوش کردن چهره دین اسلام در جهان است.

سردار غیاثی در حاشیه حضور در ایستگاه سنجش سلامت معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر با بیان اینکه مسئله سلامت و امنیت ارکان اساسی توسعه و پیشرفت یک جامعه در جهان امروز هستند، گفت: همزمان با هفته سلامت برنامه های متنوعی در رده های سپاه استان فارس با هدف تبیین اهمیت توجه به مسئله سلامت و ارتقاء آن در نیروهای مسلح کشور برگزار می شوند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به وضعیت ناامن برخی کشورهای همسایه ایران و منطقه غرب آسیا، گفت: ارتقا سلامت و توانمندی جسم، پویایی و نشاط نیروهای مسلح کشور را در پِی دارد، برای تامین امنیت پایدار در کشور و حضور به موقع در عرصه های موردنیاز انقلاب اسلامی همواره باید به مسئله سلامت و تندرستی نیروی انسانی در نیروهای مسلح کشور توجه داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: