کد خبر: ۱۰۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
امروز به واسطه انقلاب اسلامی، اسلام در جهان سربلند شده است، ملتهای مسلمان جهان، عزت یافته اند؛ قدرت زورگویان و جهان خواران متزلزل گشته است. از این رو دشمنان اسلام و انقلاب در صددند تا با نفوذ در ارکان حاکمیت، ستون های نظام اسلامی را سست کنند. مردم فهیم ما باید با هوشیاری و شناخت انسان های خدوم و خادن، گمراهان را از افراد صالح، متدین، انقلابی، باشعور، سیاستمدار و شجاع تمیز دهند و با انتخاب شخص اصلح، زمینه ی گسترش حق را تقویت نمایند .
به گزارش بسیج جامعه زنان فارس، امروز به واسطه انقلاب اسلامی، اسلام در جهان سربلند شده است، ملتهای مسلمان جهان، عزت یافته اند؛ قدرت زورگویان و جهان خواران متزلزل گشته است. از این رو دشمنان اسلام و انقلاب در صددند تا با نفوذ در ارکان حاکمیت، ستون های نظام اسلامی را سست کنند. مردم فهیم ما باید با هوشیاری و شناخت انسان های خدوم و خادن، گمراهان را از افراد صالح، متدین، انقلابی، باشعور، سیاستمدار و شجاع تمیز دهند و با انتخاب شخص اصلح، زمینه ی گسترش حق را تقویت نمایند .

اگر مردم در صحنه نباشند، رخدادهای دولت و مجلس را مرور نکنند، اتفاقات جامعه را بررسی نکنند، ندانند چه کسانی برای خود و قدرت خویش تلاش می کنند، چه افرادی سنگ استکبار را بر سینه می کوبند، چهره واقعی آنان برایشان روشن نمی شود و خدای ناکرده، باز کسانی را به درون دولت و مجلس می فرستند که به جای خدمت به مردم، به اسلام عزیز و ملت مظلوم ایران خیانت می کنند.

 با تبیین اهمیت انتخابات برای مردم خوبمان آنان با ظرافت و حساسیت و وسواس بیشتری در راستای انتخاب فرد اصلح می کوشند و دشمن نیز نمی تواند راهی به عرصه پیروزی بیابد و حضور مردم در صحنه انتخابات و انتخاب اشخاص صالح، متعهد و انقلابی، چهره جمهوری اسلامی را در جهان قدرتمند و با عزت نگه می دارد.

ملت ایران با حضور در عرصه انتخابات، باید نشان دهد که تسلیم توطئه های دشمنان نمی شود؛ سیاست آنان را با حضورش در هم می ریزد؛ و با انتخاب افرادی درستکار و نیکو سرشت و انسان هایی خدوم و با ارزشی، سدی در برابر ترفندهای ابلیسیان ایجاد می کند که هیچ قدرتی قادر به شکستن آن سد پر قدرت نیست.

جمهوری اسلامی نظامی قادر و با عظمت است که از حمایت مردمی برخوردار است، توان ایستادگی در برابر همه تلاش دشمنان داخلی و خارجی را دارد و هیچ قدرتی توانایی متلاشی کردن آن را نخواهد داشت.

 

برگرفته از کتاب انتخابات و مردم

اتمام متن/

نام:
ایمیل:
* نظر: