یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
گودرزی در جمع دانشجویان:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی به صراحت اعلام می‌کند که در انتخابات از هیچ گروه، فرد و جریانی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، داود گودرزی در جمع دانشجویان با بیان اینکه باید تلاش کنیم یک دولت انقلابی سر کار بیاید که پای آرمان های انقلاب، ولایت فقیه و خادم مردم باشد، گفت: با صراحت اعلام می کنیم که در انتخابات از هیچ گروه، فرد و جریانی حمایت نمی کنیم و اینگونه نیست که بسیج دانشجویی را پای یک فردی و یا یک گروهی بیاوریم.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: کار سختی است که بخواهیم از یک سو در انتخابات، بسیج را پای فرد و جریانی هزینه نکنیم و از سوی دیگر اثرگذار باشیم تا یک دولت انقلابی سر کار بیاید؛ در هر حال باید همت کنیم.

 

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اردیبهشت سال 92 مطلبی را فرمودند که ما به آن کمتر توجه کردیم و آن این بود که این انتخابی را که شما انجام می دهید، درست است که یک انتخاب چهار ساله است، ولی یک اثر 40 ساله دارد. واقعا همینطور است و امروز در برخی حوزه ها شاهدیم که کشور 40 سال به عقب برگشته است.

 

گودرزی با بیان اینکه در بحث انتخابات به عنوان مجموعه بسیج دانشجویی یک تکلیفی را برای خود مشخص کرده ایم و آن هم پیروزی جریان انقلابی است؛ بنابراین باید تلاش کنیم که یک دولت انقلابی سر کار بیاید، تصریح کرد: این حرف کلی ماست و ابایی هم از گفتن آن نداریم؛ البته این معنایش دخالت در انتخابات و طرفداری از این و آن نیست؛ چون راه انقلاب و گفتمان انقلاب مشخص است.

 

 وی بیان کرد: اگر قرار است که اهداف انقلاب محقق و منافع ملی تضمین شوند، باید یک دولت انقلابی سر کار بیاید که آرمان های انقلاب را قبول داشته و حاضر باشد که برای این آرمان ها تلاش کرده و خود را وقف کند. در واقع باید دولتی بر سر کار بیاید که بتواند آرمان ها و عدالت اجتماعی را محقق کند و نسبت به اینکه اگر محرومی در جایی وجود دارد، احساس مسئولیت کند.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 96 روح حاکم بر تمام فعالیت های بسیج دانشجویی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج روحیه و رفتار انقلابی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی پویا و فعال است و برای تمام حوزه ها حرف برای گفتن دارد؛ بنابراین ما باید این هنر را داشته باشیم که این گفتمان را خوب بفهمیم و خوب آن را ترویج کنیم.

 

گودرزی با بیان اینکه موضوع دیگری که ذیل تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج روحیه و رفتار انقلابی آن را دنبال می کنیم بحث اقتصاد مقاومتی و شعار سال است، افزود: اقتصاد مقاومتی تئوری و مدل گفتمان انقلابی در اقتصاد است و اگر به ما بگویند که به عنوان جریان انقلاب حرفتان در اقتصاد چیست، می گوییم اقتصاد مقاومتی.

 

وی اظهار کرد: معاونت علمی و اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی نیز ماموریت دارد که شعار سال را تحلیل و تبیین کرده و در مورد آن به تولید محتوا بپردازد. بسیج دانشجویی این توانایی را دارد که برای مصرف تولید داخلی و اصلاح فرآیند تولید در کشور، فرهنگ سازی لازم را انجام دهد.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی و مفاسد اقتصادی را نیز که در سال گذشته به طور جدی شروع کردیم ،در سال 96 با قوت بیشتری دنبال می کنیم. معتقدیم که یکی از بهترین و واجب ترین کارهایی که باید برای مسئله تولید و اشتغال انجام شود، مبارزه با مفاسد اقتصادی است؛ چون این مفاسد اقتصادی است که نمی گذارد فضای تولید و اشتغال درست شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: