یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مسئول سازمان بسیج رسانه:
مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها مراقب باشند، دنیا انتخابات ایران را رصد می‌کند، گفت: در این برهه حساس آنچه از دوربین و قلم و بستر رسانه‌ها منعکس می‌شود، مستلزم نگاهی فراملی است.
مسعود بصیری درباره رصد انتخابات توسط تمامی رسانه‌های دنیا اظهار کرد: رسانه‌ها مراقب باشند، دنیا انتخابات ایران را رصد می‌کند؛ فضای انتخابات مستعد اصطکاک و سایش بین کاندیداهای محترم و طرفدارانشان است و این تنش که ناشی از شور انتخاباتی و نشاط  رقابتی بوده، ممکن است گاهی به تنش منتج شود و به بدنه اجتماع کشیده شود که صد البته هوشمندی مردم و کاندیداها ، فارغ از جناح و گروه و حزب و دسته را می‌طلبد.

وی افزود: در آموزه‌های دینی و اسلامی و همچنین تاکیدات مکرر بزرگان این مرز و بوم در خصوص موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات همواره به رعایت اخلاق توصیه شده‌ایم و رسانه‌ها با توجه به نقش مهم محوری و حوزه اثرگذاری گسترده، بیشتر از سایر بخشها مخاطب این نصیحت و وصیتها هستند.

مسئول  سازمان بسیج رسانه با اشاره به وضعیت حساس دنیا، منطقه و کشور گفت:در این برهه حساس آنچه از دوربین و قلم و بستر رسانه‌ها منعکس می‌شود، مستلزم نگاهی فراملی است چرا که دنیا در حال حاضر  به نظاره نشسته است تا رویدادی را در تاریخ خود ثبت کند که ایرانیان و این ملت فهیم مسلمان قرار است با سر انگشت تعهد و تعقل خود خلق کنند.

بصیری یادآور شد: امام خمینی (ره) در توصیه به اهل قلم و صاحبان رسانه در این خصوص فرمودند: «در نوشته‌هایتان توجه به خدا داشته باشید؛ بدانید که این قلم که در دست شماست الان در محضر خداست و اگر هر کلمه‌‏ای نوشته شود بعد سؤال می‏‌شود چرا این کلمه نوشته شده است؟ اگر به جای این کلمه بشود یک کلمه‏ خوبتر نوشت‏ از شما سؤال می‏‌کنند چرا کلمه زشت نوشتید؟»

وی خاطرنشان کرد: در موضوع انتخابات و پوشش رسانه‌ای اخبار اکنون باید با در نظر گرفتن توصیه حضرت امام (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری، کاندیداهای مقام ریاست جمهوری  و آحاد جامعه را به سوی آرامش، تعقل و تحمل هدایت کنند و این نکته را در نظر بگیرند که چشم جهانیان اعم از دوست و دشمن، اکنون به موضوع انتخابات ایران دوخته شده است و هدایت فضای رسانه‌ای در نمایش چهره خوب یا بد از ملت و انقلاب ما بسیار موثر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: