کد خبر: ۱۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان فارس:
جریان فتنه با درک خطر جدی شکست در انتخابات دوازدهم در مقابل رقیب قدرتمند خود به رویه‌های بسیار خطرناکی روی آورده‌اند.
به گزارش اساتید فارس، جمعی از اساتید دانشگاه‌های فارس در بیانیه‌ای واکنش خود را نسبت به اظهارات سخیف و توهین‌آمیز کرباسچی نسبت به مدافعان حرم بین کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بعد از امام رضا این بار نوبت به مدافعان حرم رسید! کرباسچی و فسادهای شهرداری تهران را خاطرتان هست؟ همان فردی که مدیریتش بر شهرداری تهران آن‌قدر فساد داشت که در نتیجه به بیش از سه سال حبس محکوم شد. کرباسچی این روزها شغل دیگری را برای خود برگزیده است. شبهه افکنی و حمله به رویکرد دقیق انقلاب اسلامی در سطح منطقه، آن هم با بهانه دفاع از دیپلماسی!

معمولاً رایج نیست در یک عرصه رقابتی برای کسب یک دوره کرسی ریاست جمهوری، از روش‌هایی استفاده بشود که اولاً مغایر با تمام قوانین حاکم در کشور باشد. دوما عاملی برای مشروعیت بخشیدن به جریان نامشروع توبه ناپذیر و خطرناک باشد.

اما جریان فتنه با درک خطر جدی شکست در انتخابات دوازدهم در مقابل رقیب قدرتمند خود به رویه‌های بسیار خطرناکی روی آورده‌اند.

لیدرهای این جریان برای جذب رأی و برای ماندگاری در قدرت در سخنرانی‌های مختلف تلاش دارند با زیر سؤال بردن تمام مسئولیتهای ذاتی نظام خود را در مقام تنها ناجی کشور معرفی نمایند؛ از طرفی طرفداران بشدت نگران این جریان هر کدام ماموریتهایی متفاوت در این راستا بعهده گرفته‌اند.

حل مسئله تحریم‌ شورای امنیت هم دروغ بزرگی است که هیچ‌گاه محقق نشده است و در واقع تمام تحریم‌های شورای امنیت در قطعنامه 2231 تجمیع شده‌اند.

رویکرد دولت یازدهم در توافق هسته‌ای خسارتی محضی آفرید. هیچ دلیلی وجود ندارد که حالا بخواهیم همین خسارت محض را به مسائل منطقه‌ای تعمیم دهیم. همین موضوع است که به نهی برجام 2 و 3 و 4 توسط رهبر انقلاب انجامیده است.

آن‌ چیزی که حلب را آزاد که نه‌‌ دیپلماسی و مذاکره بلکه خون شهدایی بود که با کم‌ترین امکانات دربرابر شقی‌ترین انسان‌ها ایستاده‌اند. وگرنه اگر کار در دیپلماسی دولت یازدهم بود الان باید منتظر جنگ با داعش نه در کرمانشاه بلکه در تهران بودیم.

اظهارات سخیف و غیر قابل تحمل کرباسچی در اهانت به مدافعان حرم و رزمندگان پاسدار امنیت ملی، به طور قطع در راستای جلب آرای جریان ضد انقلاب‌هاست! که صد البته استمرار پیامدهای خطرناک این رویه در تبلیغات، تبعات جبران ناپذیری برای امنیت ملی کشور دارد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: