جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس در آستانه انتخابات اردیبهشت ماه 96
هیچکدام از تهدیدات سخت ، نیمه سخت و نرم در طول حیات انقلاب اسلامی نتوانست ملت بزرگ ایران اسلامی را از آرمانها و اهداف متعالی نهضت خود دور کند و فرهنگ متعالی علوی –حسینی-مهدوی را در آنان کمرنگ و جدا سازد.

بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس در آستانه انتخابات اردیبهشت ماه 96

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مملو از حماسه سازی و افتخار آفرینی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی است. این فرهنگ حماسه آفرینی از روح آزاد و تفکر آگاه و منش استکبار ستیز ملتی غیور و بپا خواسته نشئات گرفته که با نفی طاغوت و لبیک ندای حق تصمیم گرفتند برای تعیین سرنوشت خویش به صحنه بیایند. در نتیجه این خوی و منش خود اتکا و خودباور از آنان ملتی مقاوم و مجاهد ساخت و ید استبداد و استعمار و استکبار را برای همیشه از ایران اسلامی کوتاه کرد.

دشمنان انقلاب اسلامی نیز که همواره در حال طرحریزی و برنامه ریزی برای مقابله با این نظام مقدس بوده و هستند، ضمن اذعان به ناکامی و شکست در پروسه مقابله، بارها و بارها ، خواسته و ناخواسته به پیشرفت و تعالی ایران اسلامی اذعان نمودندو جهانیان شاهد افتخارات ملت ایران بوده است.

هیچکدام از تهدیدات سخت ، نیمه سخت و نرم در طول حیات انقلاب اسلامی نتوانست ملت بزرگ ایران اسلامی را از آرمانها و اهداف متعالی نهضت خود دور کند و فرهنگ متعالی علوی –حسینی-مهدوی را در آنان کمرنگ و جدا سازد.

ملت شریف و آگاه ایران اسلامی همواره با شور و شعور انقلابی  و روحیه ولایی در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی نموده است و تاکنون نشان داده است که با ایستادگی و اصرار بر اهداف و آرمانها و مقاومت در مقابل دشمنان و ایادی کفر توانسته با عزت و اقتدار مسیر ترقی و پیشرفت را طی نماید و به قله نزدیک شود.

یکی از مهمترین عرصه ها حضور پرشور و انقلابی و حماسی در انتخابات دوره های مختلف انقلاب اسلامی بوده که نشان از عزم راسخ و اراده استوار ملت ایران در مسیر تعیین سرنوشت خویش بوده است.

انتخابات همیشه مایه اقتدار و آبروی نظام بوده وملت ایران اسلامی همواره  با  احساس وظیفه و تکلیف با حضور حماسی و انقلابی خود ضامن بقای امنیت کشور و خنثی نمودن توطئه های دشمنان بوده است... اذهان جهانیان تصور توطئه شوم استکبارجهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مخملین در انتخابات سال88 و برخورد قاطع ملت ایران در 9 دی 88 را هنوز از یاد نبرده اند؛ آنجا که آحاد ملت حماسه آفرین ایران اسلامی ندای ولی فقیه زمان را لبیک و با مشت های گره کرده و شعارهای انقلابی دهان دشمنان و یاوه گویان و زیاده طلبان خارجی و فریفتگان و فتنه گران خارجی را نشانه گرفتند و از فرهنگ انقلابی و نهضت حسینی با عشق و با تمام وجود دفاع کردند.

و اینک پس از گذشت سی و اندی از انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت 96 ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی با نصب العین قرار دادن فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب و با اتحاد، وحدت و همدلی و همگرایی و پیوستگی همه سلایق و نگاهها آماده می شود تا بار دیگر با خلق حماسه سیاسی دیگری راه را بر دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی ببندد و با عزت و آزادگی از راه و هدف و خط حضرت امام (ره) و رهبری معظم نظام دفاع نماید و با حضور پر شور و حداکثری خود در صحنه انتخابات فراروی درس دیگیری به دشمنان انقلاب اسلامی دهد.

و امروز در جای جای این میهن اسلامی شور و نشاط ملی برای خلق حماسه ملی در معرض چشمان بهت زده جهانیان قرار دارد و فردا عرصه آزمون و میدان کارزار و جهاد است و جهاد کبیر و مقابله با نفوذ جریانی و سیاسی و روحیه انتلابی گری مشعل هدایتگری در عبور از گمراهی است.

لذا مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس ضمن نصب العین قراردادن بیانات مقام معظم رهبری، همصدا و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، آمادگی کارمندان و مدیران بسیجیان استان فارس را جهت حضور حماسی و انقلابی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 و خلق حماسه ماندگار اعلام داشته و از عموم اقشار مختلف و آحاد ملت ایران که دل در گرو این نظام الهی دارند جهت حضور پرشور و حماسی در انتخابات دعوت به عمل می آورد. امیداست حضرت باریتعالی گامهای ملت ایران را در دفاع از آرمانهای و اهداف متعالی نظام مصصم دارد و نتیجه این حضور حماسی انتخاب انسانهای صالح و مصلح و خدمتگزار به مردم باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: