کد خبر: ۱۰۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
بیانیه جامعه انقلابی عشایر فارس
جامعه انقلابی عشایر استان فارس از زمان شناسی و بصیرت به موقع آقای محمد باقر قالیباف تشکر و قدردانی نمودند.
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
ما جامعه عشایری استان فارس،  همان گونه که در 8 سال جنگ تحمیلی عاشقانه و مشتاقانه از اسلام و انقلاب دفاع کردیم امروز نیز با تمام قوا از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و و نخواهیم گذاشت تا اسلام و انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.
نامحرمانی که با اجرای موارد متعددی که از سوی غرب و کشورهای استکباری به آن ها تحمیل می شود تا اسلام ناب محمدی را به انزوا بکشانند،  اما غافلند از این که پای  این اسلام خون های فراوان ریخته شده و هنوز هم خون  شهید و شهادت مایه افتخار این نظام و انقلاب است.
کسانی  که در صددند تا به بهانه ارتباط با نظام بین الملل نظام  سلطه را با قدرت بپندارند اما غافلند که قدرت نظام سلطه رو به افول است و آمریکایی که یک روز کدخدای جهان بود امروز در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و اخلاقی به تلاطم افتاده و هر روز شاهد افول قدرت نظام سلطه ایم.
سال هاست که آمریکا و ایادی شان دنبال این هستند تا منطقه غرب آسیا را از آن خود کنند اما نتوانستند  اگرچه کشورهای مواجب بگیر را اجیر کردند تا با جنگ های نیابتی مردم و مسلمانان جهان را به جان هم بیندازند اما نقش ایران اسلامی در منطقه هرروز پررنگ تر می شود و امریکا و سرسپردگانش را به وحشت می اندازد.
جامعه عشایر غیور و همیشه در صحنه ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف بیان داشتند،بار دیگر همگام با مردم انقلابی در انتخابات 96  و با حضور گسترده خود این بار نیز نظام سلطه و استکبار را مفتضح خواهیم نمود .


نام:
ایمیل:
* نظر: