سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
حجت الاسلام محمدی :
حجت الاسلام محمدی گفت: بینشم این است که اعضای فعلی شورا، در بین آنها افراد خوبی بودند و ما میتوانیم دوباره به آنها اعتماد کنیم.
حجت الاسلام سید امرالله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در حاشیه حضور در شعبه ۲۰۷ اخذ رای واقع در حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مقام معظم رهبری از همه ما خواسته اند حضور حداکثری به وقوع بپیوند لذا ما مردم شریف ایران با حضور خود مشت محکم به دهان یاوه گویان خواهیم زد.

حجت الاسلام محمدی به عنوان یک طلبه از ملت ایران درخواست کرد: در انتخابات امروز پرشور شرکت کنند و به کسانی رای دهند که مایه سربلندی و عزت جمهوری ایران و اسلام باشند.

وی به رای اولی ها توصیه کرد: رای اولی ها معمولا جوانترین ها هستند و بدانند با رای خود سرنوشت یک ملت را رقم می زنند و بر امور کشور اثر گذار هستند لذا می بایست سعی کنند با بزرگترها و کسانی که مرجع هستند در این انتخابات حضور پیدا کنند و کسانی را انتخاب نمایند که بتواند مشکل خود جوانان از جمله بیکاری، رکود و تورم را رفع کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به انتخابات شورا ها نیز اشاره کرد و افزود: کارنامه چند ساله شهر شیراز نشان می دهد در این دوره گذشته افراد بسیار خوبی شرکت کرده بودند که با تیز بینی قدم‌های بسیار خوبی در جهت عمران و آبادی شهر شیراز برداشته شد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: اعضای شورا می خواهند شهردار کلان شهر شیراز را انتخاب کنند لذا باید کسانی باشند که دارای آگاهی و تخصص و بینش اسلامی باشند و بتواند شهرداری انتخاب کنند که دست پاک باشد.

وی اظهار داشت: بینشم این است که اعضای فعلی شورا، در بین آنها افراد خوبی بودند و ما میتوانیم دوباره به آنها اعتماد کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در پایان گفت: حضور حداکثری برایمان شرط است و کسی انتخاب شود که خادم باشد و در طراز انقلاب و اسلام باشد و گروه گرایی و فامیل گرایی نباشد و مردم در همه ادوار نشان دادند پای کار هستند و مسوولان نیز از اعتماد مردم سوء استفاده نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: