یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
سردار غیب پرور در مراسم تودیع و معارفه مسئول بنیاد تعاون بسیج:
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه¬ی مسئول بنیاد تعاون بسیج با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین و مسئولان این سازمان برگزار شد.
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.
وی در همین خصوص بیان کرد: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.
سردار غیب پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده ی این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.
وی همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانسته و خاطرنشان کرد: اتفاقات  بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، سپاه را آیینه اقتدار کشور و انقلاب خوانده و تاکید کرد: سپاه خوار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می کنند آیا به عواقب اش نیز اندیشیده اند؟
وی در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون فعالیت های سازمان بسیج گفت: باید برنامه های بسیج در بطن جامعه بوده و اثر بخش باشد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر پرهیز از شتابزدگی در برنامه ها تصریح کرد: خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت های بسیج بوده و بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه.
وی ادامه داد: بایستی چهره بسیج، چهره ای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می توانیم بخش های خدماتی بسیج را تقویت داده و افزایش خواهیم داد.
سردار غیب پرور در پایان سخنرانی خویش، بسیج را مظهر اسلامیت نظام دانسته و با اشاره به نقش آفرینی بنیاد تعاون بسیج گفت: بنیاد تعاون از مجموعه های مهم و موثر این نهاد مردمی بوده که باید مجموعه ای خدمت رسانی و انقلابی باشد.
گفتنی است سردار تقی زاده با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول بنیاد تعاون بسیج معرفی گردیده و از تلاش های سردار نوشادی که اخیراً به عنوان معاون هماهنگ کننده ی بسیج منصوب شده است به پاس مسئولیت 5ساله ی وی در بنیاد تعاون تقدیر گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: