کد خبر: ۱۰۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
بیانیه بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره):
ساعت 17/30

بیانیه بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و دعوت جهت شرکت در مراسم زنجیر زنی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر روح پاک و بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،

امام خمینی در اوج خفقان و ظلم رژیم شاهنشاهی با توکل بر خداوند و با تکیه بر قدرت ایمان و با خودسازی هایی که داشت وارد میدان شد و تصمیم به برپایی حکومت عدل و اسلامی گرفت.

امام بزرگوار در این راه چه سختی ها را تحمل کرد،دوری ها از وطن را به جان خرید و با امید به جلو حرکت کرد،انقلاب را به پیروزی رساند و به جهانیان فهماند که می شود جلو ظلم و یاغی گری مستکبرین ایستاد و حق خود را گرفت.

امام به ما و جهانیان درس ایستادگی و مقاومت داد و فهماند که هر چه در مقابل زورگویی های مستکبرین کوتاه آمد آنان جری تر می شوند زیرا هم دشمن اسلامند و هم دشمنان بی حیایی هستند که اگر زورشان برسد به کودکان و زنان نیز رحم نمی کنند.

امام بزرگوار فهماند که باید برای خدا قیام کرد مثنی و فرادی.امام فهماند که باید در این راه استقامت داشت و اگر استقامت به خرج بدهی دیگر سنگ اندازی دشمنان جلو پای تو خار و خاشاکی است که آزارت می رساند اما به تو ضرر و زیانی نخواهد رساند باذن الله.

امروز جانشین خلف حضرت امام(ره)،مقام معظم رهبری این سکان انقلاب را با همان روش و شیوه حضرت امام بدون هیچگونه انحرافی دارد به پیش می برد،مقام معظم رهبری به حق یک دشمن شناس و دشمن ستیز تمام عیار است که با چشم تیز بین فاطمی خود دارد اهداف انقلاب را به پیش می برد و ذره ای در این راه از آرمان ها و اصول امام راحل عدول نکرده است.

ملت غیور ایران،پاسداران و بسیجیان باید امروز پا جای پای ولایت بگذاریم تا فردا شرمنده امام و شهدا نباشیم.همه باید حامی ولایت بوده و سر تا پا گوش به منویات این رهبر فرزانه باشیم.ما باید تا آخر به امام و مقام معظم رهبری وفادار باشیم تا در قیامت بگوییم بار الها اگر امام زمان(عج) در بین ما نبود و ما توفیق خدمتگزاری در خدمت آن امام معصوم را نداشتیم اما به نائبش وفادار بودیم و گوش به فرمانش بودیم.

بدینوسیله به اطلاع مردم شریف و شهید پرور شهرستان قرآنی استهبان می رساند به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)،ما نیز به سوگ می نشینیم و روز یکشنبه 14 خرداد،مراسم زنجیرزنی راس ساعت 30/17از مقابل سپاه ناحیه استهبان برگزار می گردد.لذا از همه آحاد مردم و دلسوزان و شیفتگان حضرت امام خمینی(ره) جهت این مراسم دعوت به عمل می آید.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان

نام:
ایمیل:
* نظر: