آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه مدت " بر هم زدن امنیت کشور " است که تاکنون در این موضوع ناموفق بوده اند.
به گزارش تنویر، محفل اُنس و ضیافت افطار سربازان سپاه فجر استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در این مراسم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اُنس با قرآن و فراگیری معارف الهی اسلام است، گفت: والدین و مسئولان کشور نگاه ویژه ای به نوجوانان و جوانان در این ماه مبارک داشته باشند و با طراحی برنامه های مذهبی و معنوی مناسب آنان را پیرامون وجوه مختلف ماه رمضان و مسئله مهم " روزه " آگاه کنند.

وی با بیان اینکه دوران خدمت سربازی دوران تجربه اندوزی برای زندگی آینده است، گفت: بی شک یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین برهه های زمانی در زندگی جوانان دوران خدمت سربازی است که تاثیر بسزایی در زندگی آینده جوانان خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ادامه داد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس  همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی از جمله کلاس های آموزش قرآن و احکام، همایش های اخلاقی - بصیرتی، محافل اُنس با قرآن و ضیافت افطار برای سربازان این نهاد تدارک دیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعمیق معنویت، اُنس با قرآن و ائمه اطهار (سلام الله علیها) از اهداف اصلی ویژه برنامه های رمضانی سپاه فجر برای سربازان این نهاد است.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه سربازان یکی از پایه های اصلی تامین امنیت کشور هستند، گفت: آموزش امور نظامی به جوانان توام با ارتقا شاخص های دینی در ایشان که در دوران خدمت سربازی اتفاق می افتد نه تنها آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی را در پِی خواهد داشت بلکه سلامت اخلاقی نسل آینده ساز کشور را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران نشان‌دهندۀ استیصال استکبار جهانی و جریان تکفیری در برابر ملت ایران است، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه مدت " بر هم زدن امنیت کشور " است که تاکنون در این موضوع ناموفق بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی اخیر وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر گروه های تروریستی را تقویت می کند، گفت: انجام عملیات کور تروریستی و آسیب رساندن به  مردم عادی  توسط عوامل تکفیری نشانه انحطاط ارزشی و اخلاقی گروه های تروریستی و ناکام ماندن آن ها در اهدافشان است.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه حضور به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر عوامل انتظامی کشور مانع از دستیابی تروریست ها به اهدافشان در حادثه تروریستی تهران شد، گفت: حضور مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در جبهه مقابله با گروه های تروریستی تکفیری مهم ترین عامل تامین امنیت کشور در برهه حاضر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: