پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در همایش "آفتاب تابان" 

1396-3-21


در همایش آفتاب تابان که شب گذشته، همزمان با خجسته میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در ایران و دنیا، مورد تبیین قرار گرفت.

به گزارش "وب دا" در شیراز، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، در این آیین، برگزاری این همایش ها را برای ارتقای سطح آگاهی و بینش مردم، لازم و ضروری دانست و گفت: البته مردم ایران آگاه و دارای بینش هستند، اما لازم است برخی از ابعاد شخصیتی رهبر الهی ما حضرت آیت الله خامنه ای، بیشتر معرفی شود، تا همه بدانند از چه نعمتی برخوردار هستند و شکرانه این نعمت را به جا بیاورند.

آیت الله "سید علی اصغر دستغیب"، افزود: این نیت خیر بسیجیان جامعه پزشکی است که همواره در صراط مستقیم و مسیر تبعیت از مقام امامت و رهبری، گام برداشته اند و همان طوری که نعمت ولایت و رهبری الهی، از بزرگترین نعمت ها است، تبعیت آن هم، نموداری از شکر واقعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، از دست اندرکاران برگزاری همایش آفتاب تابان، به ویژه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی استان فارس، تقدیر کرد.

دکتر "محمدهادی ایمانیه"، با اشاره به تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و توجه ویژه مقام معظم رهبری به محرومان و مستضعفان، این اقدام را بسیار مناسب و راهگشایی برای کمک به این قشر از جامعه دانست.

او ادامه داد: خداوند متعال را شاکر هستیم که در دوره اسلام متولد شدیم و امیدواریم، خداوند به ما برای این نعمت بزرگ با وجود مقام معظم رهبری، فرصت، توان و قدرت شکرگزاری عطا فرماید. 

رییس بسیج جامعه پزشکی استان فارس دیگر سخنران این آیین بود که برگزاری این همایش را با هدف تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در دنیا و ایران، عنوان کرد که به میمنت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

دکتر "فرخ بهارلوئی"، افزود: در این همایش می کوشیم ابعاد شخصیتی حضرت "آیت الله خامنه ای" و 28 سال سکان داری شخصیتی که بسیاری از مشکلات و موانع در نظام را به نحو احسن رهبری و مدیریت کردند، تبیین کنیم.

او ادامه داد: دشمنان در حال بیداری و هوشیاری هستند، بنابراین باید به نظام جمهوری اسلامی توجه داشت و برای دستیابی به اهداف آن تلاش کرد.

رییس بسیج جامعه پزشکی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حاشیه برگزاری این همایش گفت: همایش آفتاب تابان، به مناسبت سالروز چهاردهم خرداد، روز انتخاب حضرت "آیت الله خامنه ای"، به عنوان رهبری ایران اسلامی و به همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج جامعه پزشکی استان فارس، برگزار شد.

دکتر "سید ابوالفضل هاشمی اصل"، هدف از برگزاری این همایش را اشاره به تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در دنیا و ایران، بیان کرد و افزود: در حاشیه این همایش، نمایشگاه کتاب با تحریر و تاکید مقام معظم رهبری و نمایشگاه عکس و تابلوهای سخنان بزرگان سیاسی و مذهبی ایران و دنیا، در خصوص حضرت "آیت الله خامنه ای"، برپا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا حدائق"، گفت: بیش از 40 ویژگی بارز و الگو، در رهبر معظم انقلاب وجود دارد، خدانگری در روش و منش ایشان مشخص و ایمان و استقامت، هدف زندگی ایشان است.

او محور اصلی رشد عزت ماندگاران تاریخ را استقامت، بندگی خدا و عقیده پاک دانست.

این همایش با حضور اعضای دفاتر و کانون بسیج جامعه پزشکی استان فارس، کارکنان، پزشکان و اساتید دانشگاه، برگزار شد و "نوراله کشاورز" جانباز مدافع حرم که در جبهه های کشور سوریه به این درجه نائل شده است، به نمایندگی از همه سربازان مدافع حرم، مورد تقدیر قرار گرفت.

پایان خبر

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: