گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
اپلیکیشین «شهر قصه» که قرآن را بر اساس داستان‌ راستان شهید مطهری آموزش می‌دهد امشب در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌شود. پیش از این فرا کتاب اپلیکیشن این کتاب را عرضه کرده بود.
به گزارش تنویر فراشبند ؛ صورح واحدزاده طراح و سازنده اپلیکیشن قرآنی « شهر قصه» که با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده است؛ با اشاره به این که این اپلیکیشن به شیوه کتابی تعاملی بر اساس کتاب داستان راستان شهید مطهری است، عنوان کرد: با توجه به این که نیاز بود این کتاب با نیازهای نسل امروز همخوانی داشته باشد، بازنویسی توسط مصطفی رحمان دوست نویسنده موفق کودک و نوجوان از این کتاب انجام شد.
وی با اشاره به این که توانستیم با استفاده از صدای ماندگار مریم نشیبا گوینده قدیمی رادیو، یک پُل بین خاطرات نسل دیروز و امروز برقرار کنیم، اظهار کرد: با نگاهی به خروجی کار می بینیم بازنویسی و صدای اپلیکیشن برای کودکان جذابیت ویژه ای دارد.
این کارآفرین جوان با اشاره به این که کودکان می‌توانند انیمیشن‌های این اپلیکیشن را خودشان اجرا کنند، خاطرنشان کرد: همچنین دفترچه نقاشی که در این برنامه طراحی شده است به کودکان این امکان را می‌دهد که شخصیت‌های داستان را رنگ آمیزی کرده و به مرور دوباره داستان بپردازند.
وی ادامه داد: کودکان همچنین می‌توانند در این اپلیکیشن از بازی ای که مرتبط با داستان است نیز استفاده کنند.
واحدزاده با اشاره به این که در انتها آیه مرتبط با داستان برای کودکان نمایش داده می‌شود، گفت: بچه‌های عزیز می‌توانند با صدای خودشان این آیه را بخوانند و ارسال کنند تا بهترین صوت ارایه شده به عنوان قاری اپلیکیشن بعدی در نظر گرفته شود.
وی با بیان این که این برنامه‌ در مجموع در 10 بخش طراحی شده است، عنوان کرد: در حال حاضر دو بخش از این مجموعه طراحی و اجرا شده که در مراسم رونمایی که امشب در نظر گرفته شده از دو بخش تهیه شده، رونمایی انجام می‌شود.
اپلیکیشن کتاب داستان راستان قبل از این توسط فرا کتاب در تعامل انتشارات صدرا  به صورت رایگان رونمایی شده و از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: