جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۵:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
با تلاش معاونت بازرسی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان مراسم ضیافت افطاری در بین فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج با عنوان"نشست مودت" در سالن بصیرت ناحیه برگزار گردید.
به گزارش تنویر ارسنجان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان،مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه و درجمع فرماندهان حوزه ها ،پایگاههای مقاومت بسیج و خانواده های محترم آنها نشست سالانه مودت برگزار گردید.
سخنرانان جلسه،حجت الاسلام والمسلمین و جناب سرهنگ قادری با توجه به فراخور حال مخاطبان،ماه مبارک رمضان و مسائل روز جامعه مطالبی را در جمع این عزیزان و خانواده های محترم آنها ایراد نمودند.
مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ارسنجان به بیان اهمیت موضوع "امنیت" در آیات و روایات پرداختند.
حجت الاسلام شیخعلی بیان داشتند: با توجه به آیه 21 سوره بقره،امنیت هم وزن خلقت است، تلاش پیامبران و اولیای الهی برای برقراری امنیت است تاجایی که در قرآن یکی از عمده فعالیت های ذوالقرنین ،ایجاد امنیت در جامعه بیان شده است.
ایشان افزودند:امنیت فقط برای انسانها نیست بلکه برای حیوانات نیز مهم است تا جایی که در قرآن کریم سوره نمل، داستان آن مورچه ای که هنگام عبور لشکر حضرت سلیمان به دیگر مورچه ها می گوید به لانه بروید تا توسط سلیمان و سربازانش له نشوید،آمده است.
ایشان در بخش دیگر از صحبتها انتقاد شدید از برخی سخنان دولتمردانی که کشور را به دو دستگی سوق می دهند، کردند و فرمودند:همه مردم  در انتخابات 29 اردیبهشت به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند.
در پایان اشاره فرمودند که: مجموعه سپاه و بسیج یکی از بازوان و ستون امنیت و اقتدار کشور هستند می بایست در راستای تقویت آنها هر چه بیشتر تلاش کرد.
پایان بخش این مراسم نشستن بر سر سفره افطاری بود که در میدان صبحگاه ناحیه جهت شرکت کنندگان در این نشست،تدارک دیده شده بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: