آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: شخصیت این شهید بزرگوار به عنوان یک نخبه در عرصه علم و فردی پیشرو در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی دارای ابعاد گوناگونی است که باید از سوی کارشناسان برای اساتید و دانشجویان بسیجی تبیین شود.
به گزارش تنویر، همزمان با ماه مبارک رمضان ضیافت افطار و آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید با حضور حجت الاسلام محمدحاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  فجر و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های شیراز در سالن همایش سازمان بسیج استید استان فارس برگزار شد.


حجت الاسلام حاجی زاده در حاشیه این مراسم  با تاکید بر اهمیت مسئله خودسازی معنوی در ماه مبارک رمضان، به خبرنگاران گفت: این ماه مبارک یک فرصت عظیم برای اساتید، دانشجویان و نخبگان در راستای اُنس بیشتر با معارف الهی و تدبر در آیات قرآن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: شخصیت این شهید بزرگوار به عنوان یک نخبه در عرصه علم و فردی پیشرو در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی دارای ابعاد گوناگونی است که باید از سوی کارشناسان برای  اساتید و دانشجویان بسیجی تبیین شود.

وی با بیان اینکه شهید چمران نماد پیوند و دلدادگی نخبگان جامعه علمی کشور با انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تعبد و دینداری، آگاهی از شرایط زمان خویش و دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی شاخصه های اصلی شهید دکتر مصطفی چمران هستند.


وی با بیان اینکه شهید چمران الگو و شاخص برتر برای نخبگان جامعه است، گفت: این شهید بزرگوار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی نشان داد این عرصه محدود به افراد خاص نیست بلکه همه اقشار ملت ایران از نخبگان علمی تا مردمان عادی می توانند در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج اساتید با برگزاری دوره های آموزشی - فرهنگی و جلسات تحلیل و بررسی در راستای تبیین شخصیت شهید چمران برای اساتید بسیجی و تشریح سَبکِ زندگی انقلابی او برای دانشجویان بیش از پیش تلاش کند که موفقیت در این امر مهم رشد علمی همراه با ترویج فرهنگ انقلابی در مراکز آموزش عالی کشور را در پی خواهد داشت.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: