کد خبر: ۱۰۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:
حمله موشکی به داعش،پیامی است به اسرائیل و آمریکا که دوران بزن و در رو گذشته است.

به گزارش تنویر استهبان،سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان ضمن تبریک به خاطر حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش گفت:این اقتدار و صلابت سپاه پاسداران را به همه کارکنان سپاه،بسیجیان،خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم تبریک عرض می نمایم.

وی بیان داشت:این حمله موشکی هم درس تادیبی بود برای داعش،تا بدانند ایران اسلامی مانند کشورهای دیگر نیست که در برابر اقدامات تروریستی آنان منفعل باشد و اما یک درس هم بود برای آمریکا و اسرائیل و ایادیشان، تا بدانند که جمهوری اسلامی با هیچ کس شوخی ندارد.

احمدی جابری گفت:دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی،ایران زمان جنگ نیست.ما در زمان جنگ یک موشک نداشتیم تا به اهداف دشمنانمان در عراق بزنیم اما امروز موشک های ما مرزهای کشور عراق را بطور کامل طی کرد و به یک کشور دیگر رسید.

وی افزود:این یعنی ما قادریم اسرائیل را هم در تیررس خود قرار دهیم و اسرائیل باید بداند این که ما می گوییم اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم,ما این توان را داریم.

فرمانده سپاه استهبان گفت:اگر اسرائیل دست از پا خطا کند سپاه پاسداران قادر است اسرائیل را شخم بزند و این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو کند.این حمله موشکی این اطمینان را به اسرائیل داد که اینکه ما می گوییم موشک هایمان دور برد و نقطه زن است حقیقت دارد و بلوف سیاسی نیست.

احمدی گفت:هم پیمانان آمریکا هم که با آنان رقص شمشیر می کنند باید بدانند که جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه کجاست.اربابان اینها در مقابل جمهوری اسلامی کم آورده اند و اما نوچه هایشان که دارند دست و پای بیهوده می زنند بهتر است که بفهمند در چشم جمهوری اسلامی چه جایگاهی دارند و حرف بزرگتر از دهانشان نزنند و به قول شاعر: ای پشه عرصه سیمرغ نه جولانگه توست،عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

فرمانده سپاه استهبان گفت:سپاه پاسداران با الهام از معنویات در هر برهه ای از زمان و هر بار با یک نیرویی دهان یاوه گویان را بر خاک مالیده است،یک زمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران،نیروهای آمریکایی را در دریا دستگیر می کند و آنان را تحقیر می کند و زمانی دیگر تو دهنی به داعش و حامیان آنان با حمله موشکی می زند و زمانی دیگر در سیستان و بلوچستان سرکرده گروهک انصارالفرقان را به جهنم و درک اسفل می فرستد.

احمدی جابری بیان داشت:داعش و پشتوانه آنان بدانند که هر کسی در ایران اسلامی قصد توطئه و اقدامات تروریستی دارد علاوه بر اینکه سپاه پاسداران در دم و در همانجا آنان را به جهنم می فرستد و بزودی هم عملیات تلافی جویانه را در عقبه آنان انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه استهبان بیان داشت:آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنان بدانند که به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو گذشته است،زمانی آمریکا در مورد ایران دوران بزن و در رو راه انداخته بود.در زمانی که انقلاب اسلامی تازه یک نهال نازک و نوپا بود این دشمنان خبیث از این ضعف جمهوری اسلامی استفاده کردند و هواپیمای مسافربری ما را زدند و در رفتند،اما امروز دوران بزن و درو گذشته است.

وی گفت:جمهوری اسلامی در صورتی که آنان علیه ما اقدامی انجام بدهند تمام منطقه خاورمیانه را برایشان جهنم خواهد کرد از زمین گرفته تا دریا و آسمان،ما خلیج فارس را قبرستان و جهنم آنان خواهیم کرد و تمام پایگاههای آنان را در منطقه موشک باران خواهیم نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: