پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس
امروز ایرانیان بار دیگر مصمم بر خلق حماسه دیگری در راهپیمایی روز قدس هستند و ان شاء الله جهانیان شاهد این حضور پرشور و مسئولانه و لبیک به ندای خمینی کبیر و ولایت امر خواهند بود... لذا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند که این ملت بر آرمانها و اصول و مبانی انقلاب خود پایبند و گذشت زمان نمی تواند آنها را از اهداف متعالی خود دور سازد. همچنین دشمنان انقلاب بدانند در صورتی که دست از توطئه و شیطنت برندارند سیلی سختی خواهند خورد و پاسخ ملت ایران به دسیسه های دشمنان سخت و شکننده خواهد بود.

بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس- 2 تیرماه 1396

روز قدس، روز استقامت و پایمردی انسانهای آزادیخواه و روز مقابله جهان اسلام با اندیشه های تفرقه افکن غرب و رژیم صهیونیستی است... روز قدس روز رهایی ملت مسلمان از یوغ دول زورگو و ایادی کفر است... ملت مسلمان در این روز با پیوند همبسته و اتحاد و یکپارچگی، صفوف محکم مقابله با استکبار را تشکیل و شعار آزادی و استقلال سر می دهند...

واینک در سالی که با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین گردیده، روز قدس در حالی برگزار می گردد که حماسه سیاسی ملت فهیم و سربلند ایران اسلامی در 29 اردیبهشت 96 موجب بهت و شگفت جهانیان شد و پرتاب موشکهای ذوالفقار توسط دلاورمردان موشکی سپاه به مواضع اصولی و فرماندهی گروههای تروریستی تکفیری داعش، موجب شادی ملت مسلمان جهان و موجب رعب و وحشت در دل ایادی کفر و رژیم غاصب صهیونیستی و آل صعود شد...

 از سوی دیگرصعود جمهوری اسلامی ایران به قله های پیشرفت و تعالی در سطح ملی و منطقه ای و جهانی وارتقاء توان بازدارندگی در حین تحریم و فشار، نشان از عزم و اراده ایرانیان و نتیجه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان و اصرار بر اهداف و آرمانها و تداوم انقلاب بوده که اعتراف جهانیان را بدنبال داشته است.

و امروز ایرانیان بار دیگر مصمم بر خلق حماسه دیگری در راهپیمایی روز قدس هستند و ان شاء الله جهانیان شاهد این حضور پرشور و مسئولانه و لبیک به ندای خمینی کبیر و ولایت امر خواهند بود... لذا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند که این ملت بر آرمانها و اصول و مبانی انقلاب خود پایبند و گذشت زمان نمی تواند آنها را از اهداف متعالی خود دور سازد. همچنین دشمنان انقلاب بدانند در صورتی که دست از توطئه و شیطنت برندارند سیلی سختی خواهند خورد و پاسخ ملت ایران به دسیسه های دشمنان سخت و شکننده خواهد بود.

از این رو شورای عالی بسیج کارمندان استان فارس ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به ملت فهیم ایران اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، آمادگی کارمندان و مدیران استان فارس را برای نقش آفرینی و حضور پر شور و موثر در راهپیمایی روز قدس اعلام  می دارد و از عموم ملت شریف ایران اسلامی جهت حضور حماسی در این راهپیمایی با شکوه دعوت به عمل می آورد. ان شاء الله وعده ما روز جمعه 2 تیرماه مصادف با 28 رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس در محلهای تعیین شده در سراسر استان فارس.

نام:
ایمیل:
* نظر: