جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
سرگرد علی پور در جلسه مودت فرماندهان و مدیران بسیج زرقان:
جلسه مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان به منظور ایجاد تعامل، همدلی، تحکیم ارتباط بین بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت ناحیه بسیج برگزار شد.

سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان ضمن قبولی طاعات و عبادات حضار در ماه ضیافت الهی در این مراسم از تلاش ها و زحمات فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مدیران بسیج که در تمامی عرصه ها حضور فعال و پررنگ دارند قدر دانی کرد.

وی ادامه داد :هدف اصلی از برگزاری این جلسه هم افزایی و همکاری بیشتر فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت با همدیگر و استفاده از تجارب کاری در جهت پیشبرد برنامه های بسیج می باشد .

علیپور با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه،‌ گفت:اولین تجربه ایران بعد از ۳۰ سال رخ داد که سپاه پاسداران به واسطه ایمان و انگیزه و معنویتی که در آن حاکم است ابتدا عمل کرده و سپس حرف های خود را میزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان  با اشاره به شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران ادامه داد : نتیجه تلاش‌های مجاهدانه حاج حسن تهرانی مقدم امروز تبدیل به دست بلند ما برای گرفتن انتقام از دشمن شده است و بی شک اکنون هیچ کس قادر به انکار تلاش‌های پدر موشکی ایران در اقتدار نظامی ایران نخواهد بود.

وی در پایان بیان کرد : جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با داعش  حتی نیاز به پرتاب موشک هم ندارد همانطور که ۶ سال داعش را در سوریه و عراق زمین گیر کرده ایم ولی این پرتاپ موشک پیامدهایی برای آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران داشت که اهمیت آن به مراتب بیشتر از گرفتن تلفات از مقعرهای داعش بود.

گفتنی است، در این مراسم کلاس های آموزشی برای فرماندهان و مدیران بسیج در نظر گرفته شده بود و در پایان با پذیرایی افطار این جلسه به پایان رسید .


نام:
ایمیل:
* نظر: