گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به همت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ممسنی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی بیانیه ای در خصوص حمله موشکی به قلب داعش را بیان کردند .
بیانیه حمله موشکی سبز پوشان حریم ولایت به قلب ذاعش
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ممسنی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی بیانیه ای در خصوص حمله موشکی به قلب داعش را بیان کردند .
اکنون که پشتوانه جبهیه استکبار و حمایت های رژیم سفاک ال صعود گروه سر سپرده داعش مزدور جمعی از مردم بیگناهمان را در ماه صیام  الهی به شهادت رساندند .
بار دیگر مظلومیت ملت شریف ایران را در عرصه جهانی ثابت کرد و مدعیان دروغگوی حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریست را رسوا تر نمود ودر شرایطی که کام ملت ایران از حادثه تروریستی گروهک تکفیری داعشی تلخ گردیده بود ،فرزندان رشید انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت مثال زدنی بار دیگر کام ملت رایران را از این حماسه بزرگ شیرین کرده و بر دشمن این ملت ثابت گردید که ایران را با هیجچ کشوری نباید مقایسه کرد.
 اینجا سرزمین دلیران و بیشه شیران است ،اشراف اطلاعاتی بر دشمنان این سرزمین و حمله موشکی دقیق به مقر فرماندهی داعش به دشمنان ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران یاری دفاع از کیان و امنیت این ملت حد و مرزی را نمیشناسند .
همچنین افرادی که در داخل کشور در غفلت به سر میبرند و سخن از دوستی و اعتماد به دشمنان میزنند،بدانند گه دشمنی آمریکا و ایادی آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این راه از هر ترفندی استفاده مینمایند .
لذا همه ما امروز با حفظ وحدت و همدلی ودر یک صف واحد باشیم تا بتوانیم از نظام اسلامی که حاصل خون شهدای والا مقام است صیانت نماییم و دشمنان انقلاب بدانند این تنها پاسخ کوچکی بود به جنایات داعش و سر سپردگان آنها و اگر بخواهند به شرارت هایشان ادامه بدهند از ملت و فرزندان رشید سپاهی این انقلاب ضربه و سیلی محکمتری خواهند خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: