کد خبر: ۱۰۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس, به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر و جنگ علیه کشورهای منطقه با هم جمع نمی شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علی زاده در گردهمایی بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی که در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) با حضور  پایوران سپاه عشایر برگزار شد گفت: دولت مردان امریکا یا به عبارتی نامردان دولت آمریکا و کشورهای مواجب بگیرشان  با جنگ و خون ریزی و پرورش گروه هایی همچون القاعده، بوکو حرام و داعش نباید حتی  نامی از حقوق بشر بیاورند چه بسا که به دنبال اجرای حقوق بشر در جهان هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس,گفت: کجای دنیا سراغ دارید که از  حقوق بشر دم بزنند و  همزمان به کشتن و خون ریزی مردم بی گناه نیز همت داشته باشند .
حجت الاسلام علی زاده در ادامه خاطر نشان کرد:امریکا قطب تروریست پرور جهان محسوب می شود تا با گسترش تروریست در جهان و  کشورهای مسلمان نشین اعم از سنی و شیعه را به جان هم بیندازد که متاسفانه در کشورهایی همچون عربستان و یمن  شاهد آن هستیم.
وی, در ادامه گفت: امروز در هر نقطه از جهان نا امنی ایجاد شود بدانید که سر منشا اصلی آن دولت مردان امریکا بوده اند؛ حال با این همه ناامنی که در اقصی نقاط جهان ایجاد می کنند چگونه می شود گفت که امریکا به دنبال حقوق بشر و حقوق انسانی است.  
  حجت الاسلام علی زاده، در ادامه اذعان داشت: کسی که از ریشه حق و باطل را نشناسد واضح و مبرهن است که دنیای کفر را از واژه تروریست و تروریسم پروری مبرا می داند و به تبع آن مسلمانان جهان را تروریست می خوانند و همین امر باعث می شود تا گروههایی همچون داعش ایجاد کنند تا مسلمانان جهان را به فجیع ترین مرگ ها به قتل برسانند.
گفتنی است،  در ادامه فرمانده سپاه عشایر فارس نیز در این خصوص سخنانی را ایراد نمودند.








 

نام:
ایمیل:
* نظر: