آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه نگاه دشمن به دانشگاه و مدارس است گفت: دانشجوی بسیجی باید یک الگوی تمام عیار باشد.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام(ره) استان فارس، بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام از شاخص های مهم مومن صادق دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه هایی وجود دارد که مرزهای جنگ سخت و نیمه سخت است اما اگر این زمینه برای شما فراهم نمی شود، در حوزه های جنگ نرم، فرهنگی و اقتصادی باید کار کنید.

غیاثی با بیان اینکه برای پیمودن مسیر درست، راهی جز تبعیت از امام جامعه نیست اضافه کرد: امروز حکومت ولایی ما به امامت صاحب الزمان و نائب وی مقام معظم رهبری مسیرش را دنبال می کند و اینکه معتقدیم انقلاب مشکل ندارد به این دلیل است که یک انسان کامل انقلاب کرده است.

وی، عشق به رهبری را عشق به مهدی موعود برشمرد و افزود: به فرموده امام راحل در سال 42 یاران امام در گهواره ها هستند در سال 57تلاش یاران گهواره نشین بود که انقلاب صورت گرفت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز یاران امام در صف ایستاده اند، مصداقش را خواصی مانند دانشجویان انقلابی و ارزشی عنوان و خاطرنشان کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری دارای کشوری با امنیت کامل هستیم و امروز به برکت معظم له یکی از کشورهایی هستیم که سرزمین نبرد را خودمان تعریف می کنیم.

غیاثی با بیان اینکه امروز غرب و شرق آسیا و آفریقا، ایران را به عنوان یک قدرت تعیین کننده می شناسند گفت: آمریکا نمی تواند یک معادله ساده را حل کند و محور معادلات جنگ سخت نیروی انسانی است از این رو ابتکار عمل در میدان نبرد دست ما است.

وی، کلمات آسمانی رهبری معظم را یکی از دلایل اقتدار ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اگر در عرصه اقتصادی رهنمودهای رهبری را عملی کنیم در این حوزه هم توفیقات خواهیم داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: تلاش امروز آمریکا در راستای نزدیکی ایران به غرب است.

غیاثی، اشرافیت کامل در دانشگاه را بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف کرد و با تاکید بر اقدام به موقع گفت: مردم ما در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند که هر توطئه ای را از نطفه خاموش می کنند و خداوند نیز در دل دشمنان ترس و وحشت ایجاد می کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه نگاه دشمن به دانشگاه و مدارس است بر تلاش برای برنامه ریزی در راستای خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کرد و گفت: باید بیشتر به فرائض و خودسازی توجه کنیم چراکه دانشجوی بسیجی باید یک الگوی تمام عیار باشد.

غیاثی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ما جهاد علمی می خواهند، کار اصلی دانشجو را کسب علم عنوان و خاطرنشان کرد: ما نباید دامنه تاثیر را معطوف به خودی ها بکنیم.

وی بیان داشت: دانشجویان بسیجی، انقلابی و ارزشی در بعضی از زمینه ها مانند ورزش و هنر به طور قوی و جدی وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: