کد خبر: ۱۰۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
بمناسبت روز عفاف و حجاب برگزار شد؛
مردم غیور استان فارس و شیراز هم بار دیگر به صحنه آمدند و خواستار اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و مبارزه با هنجارشکنان و افراد بد حجاب شدند.
به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس، یکی از پلیدترین توطئه های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب بود که درصدد اجرای اسلام زدایی و جایگزینی ارزش های لیبرالیستی بویژه حجاب زدایی در جامعه گام برداشت.

21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشادو کشتار مردم مظلوم توسط قزاق های رضاخانی در مقابله با کشف حجاب مصداق بارز مبارزه با منکری است که هنوز متاسفانه آثار شومش در کشور ریشه کن نشده است.

لیکن شورای فرهنگ عمومی کشور این روز را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است و به همین منظور به خاطر دفاع از حریم خانواده اجتماع مردمی در سراسر کشور برپا می شود.

مردم غیور استان فارس و شیراز هم بار دیگر به صحنه آمدند و خواستار اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و مبارزه با هنجارشکنان و افراد بد حجاب شدند.

در این مراسم مدافعان حریم خانواده طی راهپیمایی که از خیابان ارم شروع و تا میدان آزادی ادامه پیدا کرد با سر دادن شعرهایی که بر روی پلاکاردهای در دست خویش نوشته شده  بود؛  همچون حجاب حکم خدا است، منکر آن بی حیاست، اشاعه فساد و بدحجابی ،سیاست کهنه آمریکایی،ای مرد غیرتت کو، حجاب همسرت کو، عفاف ما نشانه دین ما است، محصول انقلاب خونین ما است و ... این مسیر را طی کردند.

خواندن سرود دسته جمعی عفاف و حجاب، شعرخوانی شاعر فرهیخته سرکار خانم نجاتی، نمایش تئاتر خیابانی دربند و قرائت بیانیه از برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

حضور پرشکوه مدافعان حریم خانواده
سر دادن شعار توسط مجری
همخوانی سرود عفاف و حجاب
شعر خوانی سرکار خانم نجاتی پیرامون حجاب و عفاف
قرائت بیانیه
برگزاری نمایش خیابانی تئاتر دربند

 


نام:
ایمیل:
* نظر: