پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۹:۱۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون در آیینی با شکوه همراه با مردم کازرون در صیانت از حریم خانواده در میدان شهدای این شهر تجمع کردند.

به گزارش بسیج مهندسین فارس:در حاشیه مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون در تجمع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب که به منظور صیانت از حریم خانواده در میدان شهدای شهر کازرون صورت گرفت ، اظهار داشت: امروز حجاب و عفاف یک مسئله اجتماعی و فراجنسیتی و فراتر از یک رفتاردینی است که نیاز به عزم دو طرفه از سوی مسئولین و از سوی مردم دارد.

مهندس شفیعی با بیان اینکه در اسلام پوشش زن نه براي تخفيف، بلکه براي اعلاي شخصيت اوست، افزود: براي آنکه زنان در برابر مردان نامحرم خود را حقير و ذليل نبيند، تکبر را براي آنان جايز دانسته و اجازه داده که زن با درک کرامت نفس خود، نه تنها تمامي تحقيرهاي تاريخي خود را با عزت نفس پايدار در برابر مردان بيگانه بيابد تا بتواند امور اجتماعي را در سطحي مطلوب به انجام رساند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه امروز کشور ما الگوي اخلاق و عفاف در جهان بويژه جهان اسلام قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از بانوان ولایت مدار شهرستان انتظار می رود نسبت به خنثي نمودن توطئه هاي فرهنگي دشمن با رعايت پوشش درخور شايسته دختر ايراني بار ديگر هويت ملي و ديني خود را به جهان تشنه معنويت هديه نمایند.

مهندس شفیعی تصریح کرد: از کلیه مراکز و نهادهای فرهنگی بخصوص روحانیت معزز انتظار می رود در جهت فراگیر شدن بحث عفاف و حجاب که نمایانگر جامعه دینی است، تلاش بیشتری انجام دهند.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: