یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
به همت بسیج دانش آموزی نی ریز
اردوی جهادی ۷ روزه حوزه بسیج دانش آموزی نی ریز در روستای چاه علی واقع رد بخش مرکزی این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی نی ریز،اردوی جهادی ۷ روزه این حوزه در روستای چاه علی واقع رد بخش مرکزی این شهرستان برگزار گردید.

سید محمدحسین فقیه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان نی ریز  گفت: گروه جهادی دانش آموزی شهید محمد حسن بهرامی با حضور در روستای چاه علی از توابع بخش مرکزی شهرستان نی ریز به خدمت رسانی به مردم این روستا پرداخت.

سید محمد حسین فقیه ادامه داد: گروه جهادی شهید محمد حسن بهرامی متشکل از ۲۵ نفر از بسیجیان که اکثریت آنان دانش آموزان در بردارند تشکیل شده است.

وی افزود: این گروه جهادی با انجام عرصه کف سازی حیاط مدرسه ابتدایی استقلال و همچنین مرمت و بهسازی دیوارهای بیرونی مسجد این روستا فعالیت خود به انجام رساند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان نی ریز خاطر نشان شد: علاوه برانجام خدمات محروم زدایی امور فرهنگی نیز از قبیل دیوارنویسی در نقاط مختلف روستا، دیدار با خانواده شهدای روستا شهیدان امینی و شهید تیرانداز با حضور سرهنگ توکل فرمانده سپاه نی ریز می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات احکام و نماز برای خردسالان و نوجوانان روستا به همراه اهدا جوایز،غبارروبی قبور مطهر شهدا و برپایی نماز جماعت برای مردم از جمله کارهای فرهنگی در کنار کارهای عمرانی این گروه جهادی می باشد.

فقیه در پایان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، مرتفع کردن مشکلات، ایجاد روحیه جهادگری و همچنین آشنایی بیشتر دانش آموزان با مشکلات موجود در مناطق کم برخوردار از اهداف اجرای طرح‌های جهادی می باشد و هدف سپاه پاسداران از انجام کار عمرانی فقط محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم است.

به روایت تصویر:

نام:
ایمیل:
* نظر: