آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار افشاریان گفت: اولین دوره طرح فرهنگی تربیتی«رویش های انقلابی» با حضور نسل های چهارم در حوزه های علمیه شهرستان کازرون برگزار می شود.
به گزارش تنویر، اولین دوره طرح فرهنگی تربیتی«رویش های انقلابی» با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در حوزه های علمیه شهرستان کازرون برگزار گردید.

این دوره با هدف کادرسازی و تربیت نیروهای مومن انقلابی کارآمد برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن برشمردن اهداف برگزاری این دوره فکری فرهنگی گفت: اولین دوره طرح فرهنگی تربیتی«رویش های انقلابی» با حضور نسل های چهارم در حوزه های علمیه شهرستان کازرون برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان اظهار داشت: نسل چهارم انقلاب، نسلی تحلیل‌گر است که اگر به محتوا مجهز باشد و حواسش باشد، می‌تواند ارزش‌ها و راه‌حل‌ انقلاب اسلامی برای گریز از بحران‌ها را، با ابزاری که دارد، به دنیا منتقل کند.

افشاریان در ادامه تاکید کرد: نسل چهارم انقلاب، به گفته مقام معظم رهبری همانند نسل سومی‌ها، ملقب هستند به افسران جنگ نرم اند.

این مقام مسئول ضمن تشریح برنامه های این طرح تبیین کرد: به حمدالله اساتید این دوره از روحانیون و فضلای برجسته شهرستان بوده که مباحثی از قبیل اعتقادی، بصیرتی، فرهنگی و تاریخی را تدریس خواهند نمود.

فرمانده سپاه با یادآوری پیشینه تاریخی شهرستان کازرون بیان کرد: این شهرستان از یک عقبه ی پرافتخار از حیث نیروهای متعهد و متخصص و انقلابی برخوردار بوده است که این جریان یعنی تربیت چنین نیروهایی بایستی همواره توسط مسئولین و متولیان امر تداوم داشته باشد و نسل آینده را این شهرستان همچون گذشته یک نسل تاثیر گذار در تمامی جریانات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: طرحی که ما دنبال می کنیم این است که انقلاب اسلامی همان گونه که از انقلابیون گذشته به ما رسیده به راه خود برود و با تزریق نیروهای تازه نفس و جوان انقلابی به پیشبرد اهداف خود فکر کند.

افشاریان تصریح کرد: شاید دلیل دیگر این دوره خالی نشدن نظام از روح انقلابی گری باشد و در این کار ما برای نسل جدید، از انقلاب یک پیشینه و آینده ترسیم می کنیم و فردی با بصیرت از انقلاب و شرایط آن به چرخه انقلاب تحویل می دهیم تا مقاصد انقلاب به پیش برود.

لازم به ذکر است این دوره یک ماه در شهرستان کازرون و در حوزه های علمیه خواهران و حوزه علمیه برادران برگزار می شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: